Голф 3 утечка на ток

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
joro1949
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 28 яну 2014 10:34
Автомобил:
Двигател:

Голф 3 утечка на ток

Мнениеот joro1949 » Съб 27 дек 2014 11:08


имам голяма утечка на ток 170 милиампера на Голф3 АБД
йоро1949




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 3 утечка на ток

Мнениеот stefan4o » Съб 27 дек 2014 13:01


joro1949 написа:имам голяма утечка на ток 170 милиампера на Голф3 АБД
йоро1949

Ами, добре :mhihi


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Голф 3 утечка на ток

Мнениеот L&R » Съб 27 дек 2014 13:40


Вариант 1: мерейки за утечка махаш предпазителите един по един, докато утечката изчезне, почваш да разглеждаш тази верига

Вариант 2: оглеждаш се за постоянно светеща лампичка в багажник, жабка или откачаш плеъра от буксата и пак мериш за утечка

Пробвай първо тези, ако не се ориентираш има и други жокери.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 3 утечка на ток

Мнениеот kris11 » Съб 27 дек 2014 16:02


L&R написа:Пробвай първо тези, ако не се ориентираш има и други жокери.

3. Аларма с вграден акумулатор/бивш/


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 утечка на ток

Мнениеот инжектопляктор » Съб 27 дек 2014 16:40


Ако радиото ти е от по-новите, без копче за хардуерно изключване, ами само софтуерно - при което остава да свети, показва часа, но просто не свири - дърпа ток. Не знам защо така дебилно е направено - проводникът от Евро буксата, който подава команден сигнал на радиото да работи е постоянно включен, непрекъснат от контактният ключ. Други марки автомобили имат 4 положения на контактен ключ - 1 ключ поставен, нищо не работи, 2 ключ поставен - контакт за радиото и други дребни консуматори, 3 ключ поставен и завъртян - същински контакт и лампите по таблото светят, бобина работи и т.н и 4 от положение 3 ключа се задържа надолу, за да тръгне да пали.
Моето решение по най-мързеливият начин е да отрежа от евро буксата на радиото, преди свръзката с евро буксата на колата проводника, който е команден да се включи и да го съединя с плюса на лампата на жабката. Тя работи само когато колата е на контакт. Вече не може да работи когато не е запалена колата, неудобно - но толкова.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта