имам голяма утечка на ток 170 милиампера на Голф3 АБД
йоро1949



Голф 3 утечка на ток
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 утечка на ток
joro1949 написа:имам голяма утечка на ток 170 милиампера на Голф3 АБД
йоро1949
Ами, добре

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Голф 3 утечка на ток
Вариант 1: мерейки за утечка махаш предпазителите един по един, докато утечката изчезне, почваш да разглеждаш тази верига
Вариант 2: оглеждаш се за постоянно светеща лампичка в багажник, жабка или откачаш плеъра от буксата и пак мериш за утечка
Пробвай първо тези, ако не се ориентираш има и други жокери.
Вариант 2: оглеждаш се за постоянно светеща лампичка в багажник, жабка или откачаш плеъра от буксата и пак мериш за утечка
Пробвай първо тези, ако не се ориентираш има и други жокери.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 утечка на ток
L&R написа:Пробвай първо тези, ако не се ориентираш има и други жокери.
3. Аларма с вграден акумулатор/бивш/
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 утечка на ток
Ако радиото ти е от по-новите, без копче за хардуерно изключване, ами само софтуерно - при което остава да свети, показва часа, но просто не свири - дърпа ток. Не знам защо така дебилно е направено - проводникът от Евро буксата, който подава команден сигнал на радиото да работи е постоянно включен, непрекъснат от контактният ключ. Други марки автомобили имат 4 положения на контактен ключ - 1 ключ поставен, нищо не работи, 2 ключ поставен - контакт за радиото и други дребни консуматори, 3 ключ поставен и завъртян - същински контакт и лампите по таблото светят, бобина работи и т.н и 4 от положение 3 ключа се задържа надолу, за да тръгне да пали.
Моето решение по най-мързеливият начин е да отрежа от евро буксата на радиото, преди свръзката с евро буксата на колата проводника, който е команден да се включи и да го съединя с плюса на лампата на жабката. Тя работи само когато колата е на контакт. Вече не може да работи когато не е запалена колата, неудобно - но толкова.
Моето решение по най-мързеливият начин е да отрежа от евро буксата на радиото, преди свръзката с евро буксата на колата проводника, който е команден да се включи и да го съединя с плюса на лампата на жабката. Тя работи само когато колата е на контакт. Вече не може да работи когато не е запалена колата, неудобно - но толкова.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта