Проблем с климатика и температурата на водата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
grabitel
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 7:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем с климатика и температурата на водата

Мнениеот grabitel » Съб 14 апр 2007 7:48


Имам следния проблем : Когато карам без включен климатик колата си държи 90 градуса и няма проблем на когато вклуча климатика (перката работи) температурата отива кам 100 . По мои наблюдения когато климатика работи термостат май затваря защото долния маркуч изстива които отива в радиатора.Дали е възможно това??? Колата е Golf 3 ABU 1.6 '94 климатика е слаган допълнително в Италия.Някакви идеи??? Пиша тук защото ходих на "майстор" и тои ми каза че всичко е Ок но не мисля така. Или поне даите инфо за читав маистор за климатици вав Варна

Последна промяна от grabitel на Нед 15 апр 2007 0:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 14 апр 2007 8:04


Това с маслото го имам и аз като проблем с моя двигател (Пасат 1.8RP) и много колеги тук казаха че се касае за проблем в налягането на системата (ако говориш за лампата на таблото разбира се) и при по-загрял двигател маслото става по-рядко и лалягането намалява още повече и лампата изгрява.Обясниха ми че най-вероятно се касае за поизносена помпа и може да се игнорира проблема с каране със синтетично масло (в Пасат-ската част има доста изписано по този проблем и най-вече в моята тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=41702 ).
По повод прегряването един колега с Пасат го има същия проблем - незнам за твоя двигател ама по принцип се продават термостати за 80 градуса (стандартните са за 87) и някои хора практикуват свързване на перката така,че когато трябва да върти 1-ва степен да върти 2-ра и проблема донякъде се избягва така.
А щом долния маркуч е студен значи 100% термостата ти е затворен ама няма логика ако темп.на водата е 100 градуса.Моя след като го смених (22лв. струваше) затваря съвсем точно на 88 градуса.
Като за начало започни с термостат пък после ако още го има проблема ще мислим.
Успех!


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 14 апр 2007 8:16


на АБУ термостата отваря на 84 градуса по книгите !!!!...Потърси с търсачката за абу и зумер и масло и виж колко теми ще ти излезнат .....Щом има проблем с лампата на маслото отиди да ти замерят налягането на маслото и после в зависимост от стойностите действаш нататък ,ако налягането е ок. термостат ,масло с подходящ вискозитет и т.н


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 14 апр 2007 8:18


Не съм знаел че е на 84...извинявам се за грешното инфо. :oops:


grabitel
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 7:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот grabitel » Съб 14 апр 2007 8:21


ДА но това става само когато работи климатика иначе си даржи градуси няма проблеми


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 14 апр 2007 8:46


Има много теми за температурата на двг. особено на абу,имам поне 3-4 теми за моята одисея с смяната на термостатите имам в гаража си вахлер,беру и още 1-2 неизвестна марка сега съм с wernet за 10 лв. и работи много добре цяла зима.Имах моменти когато неможех да накарам двг. то да загрее до 70 градуса лятото и обратно неможеше да слезе под 95 ....стоеше около 100 гр. много собственици на абу казват че и при тях е така около 100 в задръствания но никога не ми се е включвал зумера за налягането на маслото дори и при 105 е стигала при моите експерименти с термостатите.Без значение работили ти климатика или не при 90-100 градуса зумера не е нормално да пищи ,освен ако си късметлия и да ти е прецакан датчика за налягането е най-добрия сценарий за теб.Казват че абу имат някакъв недостатък в мазителната система така че си обърни внимание докъто е време.......


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 14 апр 2007 8:47


Да ама за проблема ти с маслото е нормално - двигателя се товари (един климатик мисля че беше около 3-4к.с.) и загравя повече,оттам и маслото загрява повече.Иди в сервиз да ти премерят налягането на масл. помпа или си сипи по-хубаво (синтетично) масло а най-добре направи и двете неща.


grabitel
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 7:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот grabitel » Съб 14 апр 2007 9:48


проверих маслото долях към 0,8 литра май от това е....... :smackbum
А аз си мислех че е свързано с температурата мерси на всичли за бързите оговори


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 14 апр 2007 9:53


Само във високите обороти ли ти светка лампата? - Ако Да е възможно да е било от нивото ама ако и на ниските т.е. празен ход не е само това.
0.8Л е около от min до max на щеката :shock



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 81 госта