здравейте колеги, закачих голфчето на ваг ком и изкара доста грешки, някой може ли да помогне с разчитането им, благодаря ви.
п.с. след като ги изтрих и след седмица каране пак я закачих и показа само за ламбда сондата и за вентилаторите.(тези за аербезите са си там)
Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-APF.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 033 Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3087
Software Coding: 00231
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: DCB7F2FB4CDEDCFE28B-5000
6 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
P1118 - 35-00 - Open Circuit
18070 - Coolant Fan Control 2
P1662 - 35-00 - Short to Ground
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2
P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - Intermittent
Readiness: 0010 0001
Sunday,15,March,2015,16:59:08:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A
Component and/or Version: 0F AIRBAG VW5 01 0004
Software Coding: 12358
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 3561C75F0FB4ADB6775-4A3A
10 Faults Found:
00595 - Crash Data Stored
35-00 - -
01214 - Crash Data for Belt Tensioner Stored
35-00 - -
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154)
29-00 - Short to Ground
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
32-00 - Resistance Too High
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
Golf МК4 1.6 2001г. APF грешки на ваг-ком
Golf МК4 1.6 2001г. APF грешки на ваг-ком
Последна промяна от dimcho88 на Съб 11 апр 2015 19:16, променено общо 2 пъти.
- crossofdeath
- Мнения: 78
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 21:15
- Автомобил: Golf MK4 1.6 16v
- Двигател: AZD 2002
- Местоположение: гр. Първомай/София
Re: Голф МК4 1.6 2001г. грешки на ваг-ком
Здравей колега, според мен ти показва грешка в ламбда сондата(ако имаш газ е нормално), нещо с перката на радиатора и проблем със запалването на 1,2 и 4ти цилиндър, това по двигателя. За еър бега не знам какво да ти кажа всички възможни датчици са се задействали(или колата се е търкаляла много или и аз не знам), краш дата има записана все едно колата е тотал щета. Другия вариант е нещо модула да се бъзика, моя след сканиране с ваг ком изкара грешка 65535, което се оказа дефектна серия еър бег(с номер 6Q0-909-605-A, ако и твоя е с този номер не го сканирай) моя проблем го реших с друг модул за 30 кинта.
След изчистване появяват ли се отново грешки?
След изчистване появяват ли се отново грешки?
Re: Голф МК4 1.6 2001г. грешки на ваг-ком
да, колата е удряна, това го разбрах след като я купих, даже нямам клаксон, а и самия аербег на волана е "залепен" за самия волан,няма го луфта който е за натискането на клаксона.
разглобих кората до вратата и видях че е сменян шофиорския предпазен колан, на самия колан има букса в която влиза кабелче, но кабела е изваден(така си беше като я разглобих) , мисля че този кабел е за аербега, ако мушна буксата в колана да ли няма да стане нещо, попринцип при запалване на колата ми излиза надпис "аербег фаллт" и след 3,4 секунди изчезва.
утре пак ще го закача на ваг ком и ще видя дали пак изкарва тези грешки, попринцип имам и ваг командер, с който мога да изчистя краш датата, но нямам време сега да го направя, с нея би трябвало да стане,
ако имаш препоръки за аербега с удоволствие ще ги имам в предвид.
разглобих кората до вратата и видях че е сменян шофиорския предпазен колан, на самия колан има букса в която влиза кабелче, но кабела е изваден(така си беше като я разглобих) , мисля че този кабел е за аербега, ако мушна буксата в колана да ли няма да стане нещо, попринцип при запалване на колата ми излиза надпис "аербег фаллт" и след 3,4 секунди изчезва.
утре пак ще го закача на ваг ком и ще видя дали пак изкарва тези грешки, попринцип имам и ваг командер, с който мога да изчистя краш датата, но нямам време сега да го направя, с нея би трябвало да стане,
ако имаш препоръки за аербега с удоволствие ще ги имам в предвид.
Re: Голф МК4 1.6 2001г. грешки на ваг-ком
забравих да спомена, и моя аербег е с същите номера като твоя, а и самия модул е с такива номера, ако искаш го погледни по горе го изписва над грешките за аербега, ако подменя модула ще има ли ефект, как става това нещо.
п.с. голфчето е с "apf" мотор.
п.с. голфчето е с "apf" мотор.
- crossofdeath
- Мнения: 78
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 21:15
- Автомобил: Golf MK4 1.6 16v
- Двигател: AZD 2002
- Местоположение: гр. Първомай/София
Re: Голф МК4 1.6 2001г. грешки на ваг-ком
Ако модула е със същия номер не го сканирай с control module finder, защото аз така прецаках моя. За другите грешки може би ако се вържат датчиците към колани, седалки и там където още има може би ще изчезнат, щом можеш да си изтриеш краш датата може би няма нужда да се сменя модула.
Re: Голф МК4 1.6 2001г. APF грешки на ваг-ком
ок, благодаря, как да го сканирам, има ли други варианти чрез ваг, аз го пускам на цялостно сканиране, не по оделно на всеки модул,
какво му се прецаква при сканиране?
какво му се прецаква при сканиране?
Последно избутана от dimcho88 на Съб 04 апр 2015 19:52.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта