голфчето ми изгасва - помощ !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
gu6tera6
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 07 май 2007 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

голфчето ми изгасва - помощ !!!

Мнениеот gu6tera6 » Пон 07 май 2007 15:07


Колеги моля ви се да ми помогнете да реша този проблем. Става въпрос за голф 3 моноинжекция 1,6 93г. със метанова уредба. Проблема е че колата изгасва както си карам независимо дали съм на светофар или в движение. След като изгасне и трябват 2 - 3 мин. и си паля все едно нищо не се е случило, само дето през това време съм отнесал поне 100 псувни от страни. Не мога да открия от къде е проблема, защото като я закарам в сервиз и ми казват че всичко си е наред. Трябвало да я закарам като изгасне, но за 2 - 3 мин, как да стане ? Моля за помощ !!!




Потребителски аватар
bomini
Мнения: 3037
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 19:41
Автомобил: Audi A4 Quattro
Двигател: AVF
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот bomini » Пон 07 май 2007 15:21


Когато моята бобина изгоря, Ваското1 ми даде неговата старата :bowdown , докато си купих нова, та неговата правеше същия номер. Много вероятно е и при теб да е това... :(


Потребителски аватар
Commander_Keen
Мнения: 519
Регистриран на: Съб 20 май 2006 1:24
Автомобил: Golf 2
Двигател: RH 88 Auto
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Commander_Keen » Пон 07 май 2007 16:04


И аз си мисля,че бобината прави цялата патаклама...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 07 май 2007 16:33


А стъпково моторче????Яму виж добре куплунга!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 07 май 2007 16:44


Като стана дума за тоци, виж кабела от бубината към делкото. На твоя трябва да е по 90 градуса на делкото, тоя кабел е много претенциозен и ако се сменя с друг пак трябва да е под 90 градуса куплунга щото иначе се ебава - вервай ми, от личен опит :wink:


gu6tera6
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 07 май 2007 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот gu6tera6 » Пон 07 май 2007 19:05


мисля че стъпковото моторче изглежда добре и кабела към бобината е ок пък и самата бобина я смених и проблема си беше от преди това. така че пак ще погледна всички клеми и съединения и ще се моля. Благодаря на всички които се отзоваха все пак дано да се получи.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 07 май 2007 21:13


Обърни внимание на комутатора на запалването :wink:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 08 май 2007 9:27


Ако го прави и на бенз., и на газ - бобина с комутатор или датчик на хол, бобината си я сменил - остатва 2-рото... При условие, че палец, капачка, кабели и свещи са О.К. и нямаш окислени ниско- и високоволтови клеми, букси и т.н.

П.П. Горе в средата имаш надпис "Търсене" - кликни там, ще четеш поне половин ден... Имаше нейде из темите как се "хваща" прецакан датчик на хол.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 08 май 2007 10:09


joker написа:А стъпково моторче????Яму виж добре куплунга!


aко е стъпковото би трябвало след изгасване паленето да е безпроблемно


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Вто 08 май 2007 13:32


нагорял лак на бобината и като се загрее бобината и изгасва колата.провери като ти направи проблема има ли искра след бобината.тва става като извадиш кабела който влиза в дистрибуторната капачка и го доближиш на няколко милиметра от метален корпус.и като въртиш стартера тряя има искра между кабела и металния корпус.


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Сря 09 май 2007 1:53


провери си бушоните аз преди има голф 2 1.8 моно и постояно се ебаваше бушона за бензиновата помпа там целото табло кадето седат бушоните беше разбито и само ги кривех да дават контакт провери дали е тва и пиши после


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Сря 09 май 2007 7:24


колега мотора ти е АБУ моя е същия и даваше същия проблем само че след това палеше когато иска смених сички части т свещи до ЕКУ и се оправи но главно мисля че проблема е ЕКУ-то ако искаш имам сички части мога да ти дам да пробваш ако стане стане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 103 госта