Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Чет 25 юни 2015 16:37


В момента двигателя ми е 1.8 8клапанов с код EV , наскоро ми предстои отваряне за смяна на повдигачи исках да попитам понеже никъде не можах да намеря информация за тоя прословут разпределител вал на EV мотора . Само някъде прочетох че бил един от най агресивния за 8V 1.8 но не можах да намеря информация като градуси и лифтове . Четох теми за разпределител вал от 2Е изглежда е доста търсен . Та въпросите са ми , някой може ли да ми направи съпоставка между двата разпределителни вала , ще има ли ефект ако махна тоя сегашния (EV) и сложа такъв от 2Е , и ще пасне ли без никакви преправяния . Благодаря ви предварително




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот stefan4o » Чет 25 юни 2015 17:20


EV не е ли с механични компенсатори?


Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Чет 25 юни 2015 17:35


Не с хидравлични е


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот stefan4o » Чет 25 юни 2015 17:48


Направих леко проучване в ЕТКА и се натъкнах на нещо странно, според мен.
Валовете на GX (механична 90 коня), PG (1.8 компресор) и 2Е (ел.инжекция 2.0 литра 115к.с.) са еднакви. Да не се окаже, че твоят е по-"рошав" от тоя на 2Е, щото всички 1.8 8-волтови мотори над 100 коня явно споделят един вал - твоят...
Май ще изляза прав:
I can't give you the power bands but I can give you what engine code they came out of.
026 109 101 M - PN,EZ,HM,RF
026 109 101 A - GX
026 109 101 G - GZ,PB,PF,RV,RD
I don't have any info on the "M" cam but,
The "G" cam is a larger cam than the "A" cam.

G cam - 214° @ .050", .400" Lift, 110° LC
A Cam - 210°/209° @ .050", .393" Lift, 110° LC

Източник:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3761612-8v-Cams


Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Чет 25 юни 2015 18:46


За тия трита че са еднакви да и аз го прочетох , но не помня къде , за моя да се окаже по рошав да ти кажа честно не знам бях попаднал на информация че е най агресивния за 8V 1.8 дори и повече от тоя на 2Е от там следователно от ГХ и ПГ (Г60) , като цяло доста бедна информация има за тоя двигател EV или аз не мога да се натъкна :mhihi Ето една снимка на какво попаднах из интернет
Прикачени файлове
015577707.jpg


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот stefan4o » Чет 25 юни 2015 19:00


Ако е вярно това инфо, няма смисъл да го сменяш, реално няма да постигнеш нищо...
Тая таблица, дето си я дал, ако се загледаш при PB и EV има някакви минимални разлики в градусите, отде аджеба идват, като и двете карат с еднакви валове :mhihi


Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Чет 25 юни 2015 19:17


stefan4o написа:Ако е вярно това инфо, няма смисъл да го сменяш, реално няма да постигнеш нищо...
Тая таблица, дето си я дал, ако се загледаш при PB и EV има някакви минимални разлики в градусите, отде аджеба идват, като и двете карат с еднакви валове :mhihi

оо валовете не са еднакви а и в тиквите имат разлики , клапаните на EV са по големи от тия на PB


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот stefan4o » Чет 25 юни 2015 19:27


Интересно, досега ти казвах точно обратното, явно ще ти трябва снимка, за да ти е по-лесно. Клапаните на PB и EV са еднакви, ако искаш и там да ти прикача снимка, за да видиш... Ха сега да видим отде идва тая разлика, при положение, че ползват еднакви клапани и вал :gruebel
Прикачени файлове
cam.jpg
valves.jpg


Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Чет 25 юни 2015 19:48


Никаква идея , вече и аз почнах да се обърквам :mhihi


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот Glove » Чет 25 юни 2015 20:50


Валожете са почти еднакви е това е говорено във форума не веднъж!
питате от къде идват разликите, много често повечето охората рещили да си играят с мотора на колата си, си мислят че един вал ще промени нещата. Не е точно така, трябва да разглеждате двигатвля като една система, как да вкарате повече въздуе и горив,о и как да ги изпарате после! Основно от там са тазликите размер на дроселна клап, диаметри на всмукателен колектор, дюза (Дюзи амо за повече), изпускателен колектор и не на последно място генерация.
Ако искаш да намериш разликите трябва да сравниш о периферията на мотора. За механичната инжекция има и различни разпределители на горивото дори. Отделно разликата от механични повдигачи и хидравлични също е от значение.

Това трябва да ти даде идея на къде си и какво да правиш! Успех с проекта и да знаеш това е една игра без край, винаги има следваша стъпка. :biggrin


Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Чет 25 юни 2015 21:06


Аз като цяло неща да засилвам , просто ми предстои отваряне , така и така ще отварям просто реших да попитам дали вала от 2Е е по добър защото ми е много удобен да го намеря за 1 ден ще е при мен . Защото прочетох че доста колеги примерно тия мотори 1.8 моното като сложат от 2Е разпределител вал казват че малко или много се усеща


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13411
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Разпредетелен вал EV за смяна с от 2Е ?

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 25 юни 2015 22:17


Golf2GTISLIVEN написа:и 1.8 моното като сложат от 2Е разпределител вал казват че малко или много се усеща


За любители на високи обороти,може би.
Аз като по-спокоен водач разлика не усетих.
1.8/90кс.АБС двигател в купе на Пасат В 4.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: B_A_D, vanesto и 73 госта