GOLF 4 1.8T AGU Спад в мощността след турбината(3700оборота)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ferdok9
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 ное 2014 16:54
Автомобил:
Двигател:

GOLF 4 1.8T AGU Спад в мощността след турбината(3700оборота)

Мнениеот ferdok9 » Пет 14 авг 2015 11:32


Усеща се сериозен спад в мощността(3700 оборота) след буста(около 3000 оборота) от турбината. Не се случва винаги.
И по често става на скорости над 120км/ч.
Забелязах, че един маркуч е леко протъркат и евентуално изпуска.
Маркуча е за управлението на актуатора за Wastegate-а на турбото.
Маркуча идва от една метална тръба която е за високото налягане след турбината, минава през електрическо клапанче кото е с три маркуча. Единия маркуч е този от високото налягане на турбото, другия е късичък и идва от малко след виздушния филтър и MAF сензора, а третия отива към актуатора на турбината. Предполагам, че клапана е вездесъщия N75. Протъркания маркуч е този който слиза от електрическия клапан към актуатора на турбото. Маркуча има термозащитна обвивка.
Сега въпроса е дали спукване в този маркуч може да предизвика такива симптоми в колата.

Това е грешката която ме притеснява:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

ето и друггите грешки:
https://docs.google.com/document/d/1xclGChzWncYaL91GEAOmqZPoBS0KGT59hL34yFDKNtk/edit?usp=sharing
Това е клапана през който минават маркучите.
Изображение

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=249434&start=15




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: GOLF 4 1.8T AGU Спад в мощността след турбината(3700обор

Мнениеот rudoni » Пет 14 авг 2015 17:18


махай катализатора и си в играта!


ferdok9
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 ное 2014 16:54
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 4 1.8T AGU Спад в мощността след турбината(3700обор

Мнениеот ferdok9 » Пон 24 авг 2015 17:32


Отдавна го няма. :smile


Bat Nelko
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 18:21
Автомобил: Голф 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: Aksakovo

Re: GOLF 4 1.8T AGU Спад в мощността след турбината(3700оборота)

Мнениеот Bat Nelko » Съб 17 сеп 2016 4:22


Имам същият проблем,смених н75 клапана и дебитомера но проблема си остана.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта