Усеща се сериозен спад в мощността(3700 оборота) след буста(около 3000 оборота) от турбината. Не се случва винаги.
И по често става на скорости над 120км/ч.
Забелязах, че един маркуч е леко протъркат и евентуално изпуска.
Маркуча е за управлението на актуатора за Wastegate-а на турбото.
Маркуча идва от една метална тръба която е за високото налягане след турбината, минава през електрическо клапанче кото е с три маркуча. Единия маркуч е този от високото налягане на турбото, другия е късичък и идва от малко след виздушния филтър и MAF сензора, а третия отива към актуатора на турбината. Предполагам, че клапана е вездесъщия N75. Протъркания маркуч е този който слиза от електрическия клапан към актуатора на турбото. Маркуча има термозащитна обвивка.
Сега въпроса е дали спукване в този маркуч може да предизвика такива симптоми в колата.
Това е грешката която ме притеснява:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
ето и друггите грешки:
https://docs.google.com/document/d/1xclGChzWncYaL91GEAOmqZPoBS0KGT59hL34yFDKNtk/edit?usp=sharing
Това е клапана през който минават маркучите.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=249434&start=15
GOLF 4 1.8T AGU Спад в мощността след турбината(3700оборота)
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 18:21
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: Aksakovo
Re: GOLF 4 1.8T AGU Спад в мощността след турбината(3700оборота)
Имам същият проблем,смених н75 клапана и дебитомера но проблема си остана.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта