Голф 4-01год,2.0 втора ламбда сонда след махнат катализатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
radoslav81
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 30 сеп 2015 11:53
Автомобил:
Двигател:

Голф 4-01год,2.0 втора ламбда сонда след махнат катализатор

Мнениеот radoslav81 » Сря 30 сеп 2015 12:22


Здравейте Колеги!
Купихме си за втори семеен автомобил Голф 4-2001год,2.0I-115hp.
Малко след покупката светна чека и разбрахме какъв е проблема-махнат катализатор и в следствие забиваща втора Ламбда сонда.
Имали сме Толедо с махнат катализатор и светещ чек,но на него не му оказваше влияние.
Докато на този мотор стават"страшни приключения"!
На моменти пуши черно като дизел,мени оборотите,гори 16-18 градско,и търсим решение.
Опитахме се софтуерно да отстраним 2 ламбда сонда,но програмата не разпозна компа на колата.
И понеже нашия град е малък-Русе няма други занимаващи се с това,решихме да опитаме днес с втулка за ламбда сондата с мини катализатор,майстора пробва няколко пъти и пак отчита грешка.Според него ламбда сондата е за смяна,но дори и след смяната и грешките ще остават заради липса на катализатор.

Някои отстранил ли е подобен проблем?Чудя се да я карам ли в София да търся някои с програма,който може да прочете този компютър.
Мисля да сляза долу с ключовете и да разглобя,да видя що за компютър има това чудо,че да не могат да я разчетат и изключат сондата.
:scare3




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4-01год,2.0 втора ламбда сонда след махнат катализ

Мнениеот kris11 » Сря 30 сеп 2015 15:48


Има тема във форума -потърси я .Пускал съм линкове как се лъже по "електронен" начин RC верига и как по механичен с втулкана която се завива 2 рата сонда.


radoslav81
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 30 сеп 2015 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4-01год,2.0 втора ламбда сонда след махнат катализ

Мнениеот radoslav81 » Сря 30 сеп 2015 16:17


Мерси колега!
Пробвахме днес това с втулката,но пак отчита грешка.
Единственото по сериозно решение е да се премахне софтуерно ламбда сондата,звънях из цяла България,на хора които се занимават със софтуерни проблеми.
От тях разбрах,че ако не може да се разчете компютъра през кабела,ще го свалят и сменят чипа,но трябва да може да се отстрани втората ламбда сонда.Това е най-сигурния вариант да се реши проблема,а дали ще стане......
Иначе се почва :
1.ламбда сонда-150 лв,щото май и тя е умряла!
2.втулка с мини катализатор още 150 лв
3.труд и разходки 300 лв + без сигурен успешен край.
:11
Аз и от 2.5 TDI кола направих,и не ми се е налагало,но с този мотор днес си поръчах ELM327(да мога да си трия грешките с телефона,че след 50км след изчистване на грешките става страшно 18-20 разход)
:screwy



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта