Купихме си за втори семеен автомобил Голф 4-2001год,2.0I-115hp.
Малко след покупката светна чека и разбрахме какъв е проблема-махнат катализатор и в следствие забиваща втора Ламбда сонда.
Имали сме Толедо с махнат катализатор и светещ чек,но на него не му оказваше влияние.
Докато на този мотор стават"страшни приключения"!
На моменти пуши черно като дизел,мени оборотите,гори 16-18 градско,и търсим решение.
Опитахме се софтуерно да отстраним 2 ламбда сонда,но програмата не разпозна компа на колата.
И понеже нашия град е малък-Русе няма други занимаващи се с това,решихме да опитаме днес с втулка за ламбда сондата с мини катализатор,майстора пробва няколко пъти и пак отчита грешка.Според него ламбда сондата е за смяна,но дори и след смяната и грешките ще остават заради липса на катализатор.
Някои отстранил ли е подобен проблем?Чудя се да я карам ли в София да търся някои с програма,който може да прочете този компютър.
Мисля да сляза долу с ключовете и да разглобя,да видя що за компютър има това чудо,че да не могат да я разчетат и изключат сондата.
