Здравейте колеги, имам голф 2 1.6 ПН мотор 1990 с ел. карбуратор мисля че е Pierburg 2ЕЕ. От скоро имам проблем с карбуратора. Прекъсва, гори много, и когато му дам всичката газ забива муцуна и почва да набира чак след 3-4 секунди,пали трудно, а от 1 седмица изобщо не иска да запали. Носил съм го на 4-5 майстора, всеки бута по нещо да върви 1-2 дена и после пак същата работа. Навсякъде ми казват, че този карбуратор бил много сложен и не подлежи на ремонт.
Въпросът ми с какъв карбуратор да го заменя тоя, или дали има някой свестен майстор в Русе, който може да го оправи?
Golf 2 1.6 PN 1990 г. проблем с карбуратора
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Golf 2 1.6 PN 1990 г. проблем с карбуратора
Аз направих тази "трансплантация" сложиш КЕЙХИН 2 с ръчен смукач.
Вече 3 години карам с него. С 2ЕЕ-то бях по-доволен като разход и вървеж. Монтажа направи форумния майстор Люси. Така и не го направи да върви на бензин !
Вече 3 години карам с него. С 2ЕЕ-то бях по-доволен като разход и вървеж. Монтажа направи форумния майстор Люси. Така и не го направи да върви на бензин !
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 PN 1990 г. проблем с карбуратора
Аз изобщо не мога да се съглася с майсторите, че това е сложен карбуратор - точно обратното - доста опростен е като конструкция, нещо като таткото на моно-инжекцията е. Имам доста материали за тоя карбуратор, ако се интересуваш мога да ти ги изпратя да си решиш сам проблема. Като за начало си провери зацепването на ангренажа, после провери запалването със стробоскоп, след това смени и малкото вакуумчета, които има по него. Чак тогава евентуално може да се прегледат отговорните за трудното палене и лошия вървеж неща. Този карбуратор има въздушна клапа, която на практика работи сигурно при половината режими на работа и от нея зависят немалко неща. Не давай колата си на хора, които да се учат на нея - примерно едни "майстори" се опитваха да ме убедят, че този карбуратор имал ускорителна помпа
, а точно това е един от възлите, които липсват у него и това го прави по-различен от другите карбуратори. Абе интересен е като принцип на действие и когато работи добре - колата е икономична и има приличен като за 70 коня вървеж. Ако някой си мисли, че се шегувам - да заповяда на тест-драйв 


Re: Golf 2 1.6 PN 1990 г. проблем с карбуратора
Колега ако е възможно изпрати ми какво точно да направя, че ми писна от всичките тия майстори
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 PN 1990 г. проблем с карбуратора
Аз ако знаех какво точно да направиш щях да ида да си пусна ТОТО и да ударя 6-ца
Имам ръководства с информация на английски и руски, даже и на немски за принципа на работа и някои тънкости при диагностицирането на проблеми. Четеш, тестваш и т.н.
Между другото не си упоменал дали колата има газ. Ако има на кое гориво има проблеми - на бензин, на газ или на двете и т.н. важни въпроси.

Имам ръководства с информация на английски и руски, даже и на немски за принципа на работа и някои тънкости при диагностицирането на проблеми. Четеш, тестваш и т.н.
Между другото не си упоменал дали колата има газ. Ако има на кое гориво има проблеми - на бензин, на газ или на двете и т.н. важни въпроси.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 PN 1990 г. проблем с карбуратора
Ето малко материали за четене:
http://avtodrom.info/regulirovka-karbyuratora-2ee-ecotronic-na-golf-2-i-dzhetta/
http://www.vw-club.ru/service/manuals/2EE/
Моторът на дроселната клапа е често дефектираща част при карбуратора, в него има две ел.моторчета и една мембрана.
Провери си вакуум-регулаторът на делкото дали е здрава мембраната, тампонът отдолу дали не смуче от него.
Освен това не пречи да си провериш белезите на ангренажа, да не е попрескочил зъб, примерно.
http://avtodrom.info/regulirovka-karbyuratora-2ee-ecotronic-na-golf-2-i-dzhetta/
http://www.vw-club.ru/service/manuals/2EE/
Моторът на дроселната клапа е често дефектираща част при карбуратора, в него има две ел.моторчета и една мембрана.
Провери си вакуум-регулаторът на делкото дали е здрава мембраната, тампонът отдолу дали не смуче от него.
Освен това не пречи да си провериш белезите на ангренажа, да не е попрескочил зъб, примерно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта