Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне
Не знам дали не звучи тъпо или абсурдно, но вчера се реших да сменя крайното гърне, че старото го беше наблегнала еГземата. Махнах старото, сложих новото, но новото беше малко по-късо и трябваше малко заигравка с една тръба 40см и донаместване. В крайна сметка съм с ново неръждавейка крайно гърне и днес забелязах, че за 5мин правя локва с диаметър 1 педя от масло. До вчера не съм забелязал теч, а и с такова темпо дето тече, за 1 седмица сигурно щях да съм на сухо. Въпросът ми е: Възможно ли е по време на вчерашното наместване отчасти с чук, набивайки едната тръба в другата, да съм засегнал по някакъв начин нещо, свързано с маслото ?? Почуквал съм тръбата на средното гърне в посока багажник към двигател. Да не би да има някаква пробка нещо отдолу и да съм я засегнал... ? Картера не съм го удрял, колата не е карана след смяната на гърнето
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 3 АГГ - теч на масло след смяна на крайно гърне
Сресирал си колата с този чук, напикала се е от страх.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне
За 5 минути локва е доста сериозен теч на масло. Огледай колата отдолу и със сигурност ще разбереш от къде е. Съмнявам се някой във форума да успее да ти каже без да е видял.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне
ясно ми е, че точен отговор не може да се даде на базата на гадаенето. Въпросът ми беше дали има допирна точка генерацията отпред с картера или нещо около него, засягащо маслото
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне
Хри100в написа: дали има допирна точка генерацията отпред с картера и
Не. Твърде далече е картера от изпускателния колектор, меки връзки и т.н.
Неприятно съвпадение е.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне
Пипни го,разтъркай с пръсти и го помириши. Поне ще разбереш дали е двигателно, хидравлично или от СК.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне
Днес я закарах да я видят - оказа се семеринг на коляновия вал. Явно е просто съвпадение или просто случайно видях петното миналата вечер. Маслото беше стигнало до върха на щеката - точно 1 литър събра, за да дойде до средата.. Сега ми искат цена 150лв за ремонта, а на друго място искат 230. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта