Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Хри100в
Мнения: 278
Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
Двигател: AGG 115hp
Местоположение: София/кв.Гео Милев

Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне

Мнениеот Хри100в » Пон 30 ное 2015 21:40


Не знам дали не звучи тъпо или абсурдно, но вчера се реших да сменя крайното гърне, че старото го беше наблегнала еГземата. Махнах старото, сложих новото, но новото беше малко по-късо и трябваше малко заигравка с една тръба 40см и донаместване. В крайна сметка съм с ново неръждавейка крайно гърне и днес забелязах, че за 5мин правя локва с диаметър 1 педя от масло. До вчера не съм забелязал теч, а и с такова темпо дето тече, за 1 седмица сигурно щях да съм на сухо. Въпросът ми е: Възможно ли е по време на вчерашното наместване отчасти с чук, набивайки едната тръба в другата, да съм засегнал по някакъв начин нещо, свързано с маслото ?? Почуквал съм тръбата на средното гърне в посока багажник към двигател. Да не би да има някаква пробка нещо отдолу и да съм я засегнал... ? Картера не съм го удрял, колата не е карана след смяната на гърнето




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 3 АГГ - теч на масло след смяна на крайно гърне

Мнениеот muns61 » Пон 30 ное 2015 21:49


Сресирал си колата с този чук, напикала се е от страх.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне

Мнениеот Vlad777 » Пон 30 ное 2015 22:03


За 5 минути локва е доста сериозен теч на масло. Огледай колата отдолу и със сигурност ще разбереш от къде е. Съмнявам се някой във форума да успее да ти каже без да е видял.


Хри100в
Мнения: 278
Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
Двигател: AGG 115hp
Местоположение: София/кв.Гео Милев

Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне

Мнениеот Хри100в » Пон 30 ное 2015 22:14


ясно ми е, че точен отговор не може да се даде на базата на гадаенето. Въпросът ми беше дали има допирна точка генерацията отпред с картера или нещо около него, засягащо маслото


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне

Мнениеот radotom » Вто 01 дек 2015 8:12


Хри100в написа: дали има допирна точка генерацията отпред с картера и

Не. Твърде далече е картера от изпускателния колектор, меки връзки и т.н.
Неприятно съвпадение е.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне

Мнениеот 4i4o-dido » Вто 01 дек 2015 15:38


Пипни го,разтъркай с пръсти и го помириши. Поне ще разбереш дали е двигателно, хидравлично или от СК.


Хри100в
Мнения: 278
Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
Двигател: AGG 115hp
Местоположение: София/кв.Гео Милев

Re: Голф 3 2.0 AGG - теч на масло след смяна на крайно гърне

Мнениеот Хри100в » Вто 01 дек 2015 15:43


Днес я закарах да я видят - оказа се семеринг на коляновия вал. Явно е просто съвпадение или просто случайно видях петното миналата вечер. Маслото беше стигнало до върха на щеката - точно 1 литър събра, за да дойде до средата.. Сега ми искат цена 150лв за ремонта, а на друго място искат 230. :gruebel



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], mironski и 105 госта