


свещи,капачка и палец сменени преди около месец беру,така че ще се насоча кам хол-датчика,но това ще е чак довечера че сам на работа благодаря ти за мнениетоradotom написа:aleksei, почвай братче от свещите..
Свляш едната свещ, закачаш си я отново на кабела и я оставяш така, че резбата й да опира на мотора (маса) и въртиш стартера. Ако след 4 оборота на мотора не прехвърли искра, (ама достатъчно силна, че да я видиш и сега, през деня), следва измъкване на централния кабел от дистрибуторната капачка. Ръгваш и там свеща и пак въртиш. Ако има искра, лесне си! Бягаш и купуваш нови капачка и палец. Цена под 30 кинта гаранция!
Ако няма искра вече е по-сложно. Цялата система централен кабел, бобина+кмутатор, контролер, Хол-датчик ти стават въпросителни.
Пробвай с превключено на бензин и подаден контакт да извадиш буксата на Хол-датчика. При изваждането или при последваото вкарване на тая букса трябва да чуеш сработването на дюзите и тяхното впръскване. Не, че това значи, че датчика работи, но поне вероятно до него стига захранващо напрежение. Дали идва захранване до него можеш да провериш и с лампика. Включваш я в двете крайни пера на буксата. Там са +12V и минус. трябва да светне.
С лампичка (ама съвсем маломощна, като за подсветката на таблото, примерно), можеш да провериш дали идват импулси до комутатора.
Закачаш я м/у цетралното перо и един от крайните (забравих ляво или дясно, пробвай) Лампичката трябва да мига, ако идват импулси. Ако въобще не светва или свети постоянно най-вероято си говорим за нов Хол-датчик, но може и проблем по кабелчетата да е.
Ако мига, или бобината, или централния кабел плачат за нови.
Аз моята бобина я смених миналата събота
aleksei_77 написа:Tкато дам на контакт хварля една искра и след това няма никои
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: PavelVlasev, Pet_rov, Rumen_molov и 62 госта