голф2 гти не пали-проблема решен
-
aleksei_77
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
голф2 гти не пали-проблема решен
изкам да изкажа голями благодарности на колегите, ivkata и hose които се заеха да оправят моят проблем и след два часа работа по колата тя взе че запали
,оказа се хол-датчика
Последна промяна от aleksei_77 на Нед 29 апр 2007 9:30, променено общо 1 път.
-
aleksei_77
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
-
aleksei_77
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
-
aleksei_77
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
aleksei, почвай братче от свещите..
Свляш едната свещ, закачаш си я отново на кабела и я оставяш така, че резбата й да опира на мотора (маса) и въртиш стартера. Ако след 4 оборота на мотора не прехвърли искра, (ама достатъчно силна, че да я видиш и сега, през деня), следва измъкване на централния кабел от дистрибуторната капачка. Ръгваш и там свеща и пак въртиш. Ако има искра, лесне си! Бягаш и купуваш нови капачка и палец. Цена под 30 кинта гаранция!
Ако няма искра вече е по-сложно. Цялата система централен кабел, бобина+кмутатор, контролер, Хол-датчик ти стават въпросителни.
Пробвай с превключено на бензин и подаден контакт да извадиш буксата на Хол-датчика. При изваждането или при последваото вкарване на тая букса трябва да чуеш сработването на дюзите и тяхното впръскване. Не, че това значи, че датчика работи, но поне вероятно до него стига захранващо напрежение. Дали идва захранване до него можеш да провериш и с лампика. Включваш я в двете крайни пера на буксата. Там са +12V и минус. трябва да светне.
С лампичка (ама съвсем маломощна, като за подсветката на таблото, примерно), можеш да провериш дали идват импулси до комутатора.
Закачаш я м/у цетралното перо и един от крайните (забравих ляво или дясно, пробвай) Лампичката трябва да мига, ако идват импулси. Ако въобще не светва или свети постоянно най-вероято си говорим за нов Хол-датчик, но може и проблем по кабелчетата да е.
Ако мига, или бобината, или централния кабел плачат за нови.
Аз моята бобина я смених миналата събота
Свляш едната свещ, закачаш си я отново на кабела и я оставяш така, че резбата й да опира на мотора (маса) и въртиш стартера. Ако след 4 оборота на мотора не прехвърли искра, (ама достатъчно силна, че да я видиш и сега, през деня), следва измъкване на централния кабел от дистрибуторната капачка. Ръгваш и там свеща и пак въртиш. Ако има искра, лесне си! Бягаш и купуваш нови капачка и палец. Цена под 30 кинта гаранция!
Ако няма искра вече е по-сложно. Цялата система централен кабел, бобина+кмутатор, контролер, Хол-датчик ти стават въпросителни.
Пробвай с превключено на бензин и подаден контакт да извадиш буксата на Хол-датчика. При изваждането или при последваото вкарване на тая букса трябва да чуеш сработването на дюзите и тяхното впръскване. Не, че това значи, че датчика работи, но поне вероятно до него стига захранващо напрежение. Дали идва захранване до него можеш да провериш и с лампика. Включваш я в двете крайни пера на буксата. Там са +12V и минус. трябва да светне.
С лампичка (ама съвсем маломощна, като за подсветката на таблото, примерно), можеш да провериш дали идват импулси до комутатора.
Закачаш я м/у цетралното перо и един от крайните (забравих ляво или дясно, пробвай) Лампичката трябва да мига, ако идват импулси. Ако въобще не светва или свети постоянно най-вероято си говорим за нов Хол-датчик, но може и проблем по кабелчетата да е.
Ако мига, или бобината, или централния кабел плачат за нови.
Аз моята бобина я смених миналата събота
-
aleksei_77
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
свещи,капачка и палец сменени преди около месец беру,така че ще се насоча кам хол-датчика,но това ще е чак довечера че сам на работа благодаря ти за мнениетоradotom написа:aleksei, почвай братче от свещите..
Свляш едната свещ, закачаш си я отново на кабела и я оставяш така, че резбата й да опира на мотора (маса) и въртиш стартера. Ако след 4 оборота на мотора не прехвърли искра, (ама достатъчно силна, че да я видиш и сега, през деня), следва измъкване на централния кабел от дистрибуторната капачка. Ръгваш и там свеща и пак въртиш. Ако има искра, лесне си! Бягаш и купуваш нови капачка и палец. Цена под 30 кинта гаранция!
Ако няма искра вече е по-сложно. Цялата система централен кабел, бобина+кмутатор, контролер, Хол-датчик ти стават въпросителни.
Пробвай с превключено на бензин и подаден контакт да извадиш буксата на Хол-датчика. При изваждането или при последваото вкарване на тая букса трябва да чуеш сработването на дюзите и тяхното впръскване. Не, че това значи, че датчика работи, но поне вероятно до него стига захранващо напрежение. Дали идва захранване до него можеш да провериш и с лампика. Включваш я в двете крайни пера на буксата. Там са +12V и минус. трябва да светне.
С лампичка (ама съвсем маломощна, като за подсветката на таблото, примерно), можеш да провериш дали идват импулси до комутатора.
Закачаш я м/у цетралното перо и един от крайните (забравих ляво или дясно, пробвай) Лампичката трябва да мига, ако идват импулси. Ако въобще не светва или свети постоянно най-вероято си говорим за нов Хол-датчик, но може и проблем по кабелчетата да е.
Ако мига, или бобината, или централния кабел плачат за нови.
Аз моята бобина я смених миналата събота
-
aleksei_77
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
-
aleksei_77
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
aleksei_77 написа:Tкато дам на контакт хварля една искра и след това няма никои
Точно в момента на подаване на контакта ли хвърля искрата? Или завърташ, дава искра и после никой?
Ако е първото, с голяма степен на вероятност е отишъл Хол-датчика.
Възможно е, обаче, да имаш и протрити кабелчета м/у датчика и контролера. Трябва да се проверят.
Ако е второто...
Ти да си сменял ангренажен ремък тия дни? Я свали капака виж да не е прескоил зъб на междинния вал, за делкото дето е. Че3дни ме мъчиха тук на едно АУДИ да му позная какво е и замалко да ги накарам да си кпят трети Хол-датчик.... Даваше също като при теб 2-3 искри и после тишина!
Добре, че оня в последния момент се изтърва, че е сменял ремък!
Беше неправилно зацепен междинния.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта


...незнам откаде да трагна да го правя,а от маистори ми е писнало