Голф 4 AKL ходова част
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 01 яну 2009 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Голф 4 AKL ходова част
Колеги, здравейте! Някой знае ли поради какво всяка една неравност или дупка в пътя при много бавно каране се усеща страшно в волана? При вискока скорост няма проблеми. Гумите,джантите и тампоните на предните носачи са чисто нови,изчетох и доста теми но не срещнах нищо подобно. Дали е възможно да е от макферсоните или някое лагерче?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 AKL ходова част
Кормилни накрайници 

- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AKL ходова част
Ами просто си си купил голф, тва е положението, свиквай. Същото е и при мен.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AKL ходова част
Послушай колегата morfei1 - разликата била голяма. Трябва и аз да сменя тея тампони на макферсони за всеки случай...
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 01 яну 2009 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 AKL ходова част
Така като ги гледам май са зяпнали тампоните,какво ще кажете? Утре ще ги сменя и ще пиша дали тресенето от волана е изчезнало,ако не ще продължавам да сменям 

Последна промяна от nevenrapof на Пон 26 окт 2009 14:17, променено общо 2 пъти.
Re: Голф 4 AKL ходова част
Ами колега смени тампоните и после дай резултат, че като ти слушам оплакванията нищо чудно и аз да сменям мойте в най-скоро време.
- borledo
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 08 юни 2009 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 AKL ходова част
да да да даа и моите зеят така ше ги менкам... обаче колко време може да изкарам във сегашното положеие
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AKL ходова част
Да има известен луфт е съвсем нормално до колкото знам!!
Имаше критерии до колко е допустимо да е той и след колко е необходима смяна... опитвам се да го намеря.
Кои и как точно изглеждат въпросните тампони, които се сменят за да не изскачат така нагоре и колко струва това? Ето скица на горната част, номер 20 е пластмасовата капачка най-отгоре. Кое точно се сменя и от какво зависи това изскачане нагоре?
И при мен са леко нагоре (мисля малко по-малко от на снимката на колегата), обаче нямам проблем с неравностите във волана... возията на Г4 попринцип е твърдичка, спор няма... но извън това...
Имаше критерии до колко е допустимо да е той и след колко е необходима смяна... опитвам се да го намеря.
Кои и как точно изглеждат въпросните тампони, които се сменят за да не изскачат така нагоре и колко струва това? Ето скица на горната част, номер 20 е пластмасовата капачка най-отгоре. Кое точно се сменя и от какво зависи това изскачане нагоре?
И при мен са леко нагоре (мисля малко по-малко от на снимката на колегата), обаче нямам проблем с неравностите във волана... возията на Г4 попринцип е твърдичка, спор няма... но извън това...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AKL ходова част
Значиии по принцип си стърчат така... на око трудно може да се прецени дали са за смяна тампоните. Задължително има луфт, навии волана на едната страна и виж че от едната страна луфта е изчезнал а от другата е станал двоен 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AKL ходова част
Намерих това, което имах предвид - твърди се, че при отстояние над 20мм от каросерията трябва да се мисли за смяна на лагери - това отбелязано с номер 18 на горната скица (може би им се казва и тампони?)!
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AKL ходова част
Лагера /средното на снимката/ се монтира вътре в тампона /това отляво/ и предназначението му е в него да се върти стеблото на амортисьора при завиване.

Препоръчително е при замяната на едното да се сменява и другото. Ето и разликата между нов тампон и стар, след експлоатация от около десет години.


Препоръчително е при замяната на едното да се сменява и другото. Ето и разликата между нов тампон и стар, след експлоатация от около десет години.

Re: Голф 4 AKL ходова част
Haralampi написа:Намерих това, което имах предвид - твърди се, че при отстояние над 20мм от каросерията трябва да се мисли за смяна на лагери - това отбелязано с номер 18 на горната скица (може би им се казва и тампони?)!
вътре в танпона има лагерче и то играй роля до известна степен с пластина играеща ролята на фиксатор.Когато танпоните легтат на бомбетата тогава вече са за смяна по БДС

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AKL ходова част
Лагера е номер 14 по скицата. Предполагам за него става дума?
Според мен обаче 20мм демек 2cm са доста малко отстояние... не съм мерил ама какво са 2cm.....
Според мен обаче 20мм демек 2cm са доста малко отстояние... не съм мерил ама какво са 2cm.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта