Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
Здравейте, колеги. Искам предварително да поясня, че доста съм изчел във форума за този проблем, но все още не мога да го разреша. Та, така... Карам Голф3, 1.6,101к.с. АЕК, колата е с обикновенна газова уредба. Имам проблем с оборотите на празен ход, държи ги между 2000-2500.До момента съм сменил температурем датчик и съм почистил дроселовата клапа и стъпковото моторче. Дори удеве, като почостих дросела и от 2000 оборота станаха 2500,минах след това 50км и няма разлика. След почистването бях откачил + на акумулатора за 10мин.Мислих,че е от стъпковото моторче, но като му изключа буксата и оборотите падат на около 1500 т. е. Като го изключа и реагира, значи работи, но при изключено моторче, като я карам предърпва, все едно и свършва горивото. Искам да поясня, че проблемите ги има и на бензин и газ и нямам проблем с ниските обороти. Ако някой може да помага. Благодаря предварително!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
Да не дърпа въздух от някъде?
Гърмяла ли е скоро на газ?
Гърмяла ли е скоро на газ?
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
Откакто аз я карам не е гърмяла. Иначе след стъпковото моторче има една пластмасова кутийка, голяма горе долу, колкото юмрук, която е сцепена и олепена с тиксо, но не знам за какво служи. Изглежда ми, като някакъв успокоител. Тя е с две тръби, вход и изход и се чудя ако я махна и го свържа директно, какво ли ще стане?
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
Здравей колега. Имах същия проблем преди години. Въпросната кутийка е филтър. Ама е бил филтър преди 20г. Правилно си се насочил - свързвай директно. Само внимавай под какъв ъгъл и какви маркучи слагаш, защото след загряване на двигателя (нормалната му работа), тръбите може да се изкривят и да спрат подаването на въздух. Аз лично използвах оригиналните с доста преправяне. Успех!
п.с. Моето стъпково моторче има някъде пробойна, но и така си работи задоволително. Провери твоето за всеки случай. Когато го промиваш погледни дали не тече.
п.с. Моето стъпково моторче има някъде пробойна, но и така си работи задоволително. Провери твоето за всеки случай. Когато го промиваш погледни дали не тече.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
Колега dushanov,какво имаш на предвид дали стъпковото моторче тече?Аз като го почиствах го пръсках със спрей за карборатори от едната дупка,а спрея си излизаше през другата.Тук ли е проблема или не трябва да тече през пластмасовото дъно?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
Според мен ти смуче въздух от пластмасовата кутийка преди стъпковия мотор.
Аз когато имах 1.6 АЕК я бях разкарал и му бях сложил директни маркучи в моторчето.Виж и тях да нямат цепнато.
Аз когато имах 1.6 АЕК я бях разкарал и му бях сложил директни маркучи в моторчето.Виж и тях да нямат цепнато.

-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
Колеги мисля, че открих къде ми е проблема. Мисля, че е този потенциометър на дросела, защото като му откача буксата и оборотите спадат на 1200-1300.Сега трябва да търся решение на проблема,защото с изключена букса колата предърпва.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
kvnedelchev написа:Колега dushanov,какво имаш на предвид дали стъпковото моторче тече?Аз като го почиствах го пръсках със спрей за карборатори от едната дупка,а спрея си излизаше през другата.Тук ли е проблема или не трябва да тече през пластмасовото дъно?
Имам в предвид следното: пълниш с някаква промивна течност (в твоя случай спрея за карбуратори) от едната страна, а от другата запушваш с пръст, след това запушваш и отвора от където си пълнил. Клатиш здраво и гледаш дали ще протече моторчето от другаде.
Това с откачането на буската вкарва мотора в аварийната карта/режим. НЕ МИСЛЯ,че проблема ти е от там.
Препоръчвам директно свързване на маркучите от първия ми пост!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
kvnedelchev Виж ми писанието по-нагоре за АКЛ . Проблема е същия.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.
Купих дросел втора употреба в комплект с потенциометъра, смених ги и засега всичко е ок.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitko66 и 95 госта