Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kvnedelchev
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот kvnedelchev » Съб 09 юли 2016 20:00


Здравейте, колеги. Искам предварително да поясня, че доста съм изчел във форума за този проблем, но все още не мога да го разреша. Та, така... Карам Голф3, 1.6,101к.с. АЕК, колата е с обикновенна газова уредба. Имам проблем с оборотите на празен ход, държи ги между 2000-2500.До момента съм сменил температурем датчик и съм почистил дроселовата клапа и стъпковото моторче. Дори удеве, като почостих дросела и от 2000 оборота станаха 2500,минах след това 50км и няма разлика. След почистването бях откачил + на акумулатора за 10мин.Мислих,че е от стъпковото моторче, но като му изключа буксата и оборотите падат на около 1500 т. е. Като го изключа и реагира, значи работи, но при изключено моторче, като я карам предърпва, все едно и свършва горивото. Искам да поясня, че проблемите ги има и на бензин и газ и нямам проблем с ниските обороти. Ако някой може да помага. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот Bai Sando » Съб 09 юли 2016 21:41


Да не дърпа въздух от някъде?
Гърмяла ли е скоро на газ?


kvnedelchev
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот kvnedelchev » Съб 09 юли 2016 23:45


Откакто аз я карам не е гърмяла. Иначе след стъпковото моторче има една пластмасова кутийка, голяма горе долу, колкото юмрук, която е сцепена и олепена с тиксо, но не знам за какво служи. Изглежда ми, като някакъв успокоител. Тя е с две тръби, вход и изход и се чудя ако я махна и го свържа директно, какво ли ще стане?


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот dushanov » Нед 10 юли 2016 11:34


Здравей колега. Имах същия проблем преди години. Въпросната кутийка е филтър. Ама е бил филтър преди 20г. Правилно си се насочил - свързвай директно. Само внимавай под какъв ъгъл и какви маркучи слагаш, защото след загряване на двигателя (нормалната му работа), тръбите може да се изкривят и да спрат подаването на въздух. Аз лично използвах оригиналните с доста преправяне. Успех!

п.с. Моето стъпково моторче има някъде пробойна, но и така си работи задоволително. Провери твоето за всеки случай. Когато го промиваш погледни дали не тече.


kvnedelchev
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот kvnedelchev » Нед 10 юли 2016 15:55


Колега dushanov,какво имаш на предвид дали стъпковото моторче тече?Аз като го почиствах го пръсках със спрей за карборатори от едната дупка,а спрея си излизаше през другата.Тук ли е проблема или не трябва да тече през пластмасовото дъно?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот Bai Sando » Нед 10 юли 2016 21:22


Според мен ти смуче въздух от пластмасовата кутийка преди стъпковия мотор.
Аз когато имах 1.6 АЕК я бях разкарал и му бях сложил директни маркучи в моторчето.Виж и тях да нямат цепнато. :th_up


kvnedelchev
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот kvnedelchev » Сря 13 юли 2016 19:04


Колеги мисля, че открих къде ми е проблема. Мисля, че е този потенциометър на дросела, защото като му откача буксата и оборотите спадат на 1200-1300.Сега трябва да търся решение на проблема,защото с изключена букса колата предърпва.


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот dushanov » Пон 25 юли 2016 21:54


kvnedelchev написа:Колега dushanov,какво имаш на предвид дали стъпковото моторче тече?Аз като го почиствах го пръсках със спрей за карборатори от едната дупка,а спрея си излизаше през другата.Тук ли е проблема или не трябва да тече през пластмасовото дъно?

Имам в предвид следното: пълниш с някаква промивна течност (в твоя случай спрея за карбуратори) от едната страна, а от другата запушваш с пръст, след това запушваш и отвора от където си пълнил. Клатиш здраво и гледаш дали ще протече моторчето от другаде.

Това с откачането на буската вкарва мотора в аварийната карта/режим. НЕ МИСЛЯ,че проблема ти е от там.
Препоръчвам директно свързване на маркучите от първия ми пост!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот kris11 » Сря 27 юли 2016 21:13


kvnedelchev Виж ми писанието по-нагоре за АКЛ . Проблема е същия.


kvnedelchev
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 22:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф3, 1.6,101к.с. АЕК Проблем с високи обороти на празен ход.

Мнениеот kvnedelchev » Чет 28 юли 2016 13:06


Купих дросел втора употреба в комплект с потенциометъра, смених ги и засега всичко е ок.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 82 госта