На шофьорската врата при сваляне и качване на стъклото то спира и трябва пак да се натиска копчето. Това го прави на равни интервали. Кофти е защото не мога да си ползвам пълноценно комфорт функцията.
Ползвах търсачката, открих теми с моя проблем, но никъде не е написано решението на този проблем.
Ел. стъкло Golf 3 - вдига се и се сваля на интервали???
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Дамм и при мен се случи така на задния ляв жам, но не му обръщах мноо мноо внимание докато спря да се вдига и спуска. Отворих и почистих копчето...куплунга които е на колонката също, оправи се но не за дълго. Изкара около седмица, питах един електричар и се оказа че е от куплунга на колонката сменял се не се ремонтира. Понеже е голяма гимнастика го отворих и набих ламаринки в контктната част кадето влизат пиновете. и сега от време на време пак се сваля и вдига на пресекулки. Забравих да напръскам с контактен спрей, ама не ми се занимава... понеже е задния жам
. Направи тази гимнастика и не забравяй спрея, пиши след тва да кажеш къф е ефекта. Айди!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
vaskoto1 написа:при голф 3 това е много често срещано-максималнотоковата защита вградена в моторчето сработва поради ЕГНто си... шунтира се и приключва. правил съм няколко такива стъкла...
Васко , ти не си ли я чел тая тема за втулката, един момък беше писал, снимки беше постнал , че като се изхаби втулката на края на оста, се измества самата ос и изключва защитата поради усилията в оста и ротора.
Като изключи защитата оста се връща и при следващо натискане пак сработва докато не се измести пак оста
Ако наистина е така както казва, вие като махнете защитата просто заобикаляте проблема, ако стане нещо на механизма без тая защита става мазало предполагам.
Това са мои предположения, не ти се меся, ти си майстора.
п.п. Имам един джам с тоя проблем и ще го изследвам по 24 май, ще видим резултата.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
vaskoto1 написа:не-тука става въпрос за изряден механично механизъм.
после след шунтирането всичко си върви гладко и безгрижно-още се карат тия коли.
и без това за да достигнеш защитата се разглобява всичко-оглежда се на място кое е разбито кое е хлабаво и кое не е.
Дай подробности, че си ми доста далече и не мога дойда да го ремонтираш. Трябва да се справям сам.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
измъкни механизма от вратата, сложи 2 свински опашки на жилата с пружините и махни ламарината с торксовете която държи ролката с жилото. ВНИМАВАЙ! разплете ли се жилото-ше се вкараш в матрицата!
после отдели макарата с жилото и другите неща от частта с моторчето и голямата зъбчатка. измъкни голямата зъбчатка и развий 4те торкса на моторчето към корпуса.
измъкни моторчето.
то е поставено наобратно-четките и колектора му са в предния край. на пластмасата на колектора ще видиш вградена биметална пластина-защитата.
огледай много хубаво за признаци на механично износване по червяка, зъбчатката, ротора на моторчето и втулката в корпуса. можеш да провериш и за луфтове. но ако има зор-то си личи къде са белезите от проблема.
после при шунтирането на защитата аз ползвам жички от многожилен кабел те са средно по 5А на жичка-слагам 6 за приблизително 30А ток.
жичките да не са пресукани! можеш да ги пресучеш само в краищата където ще ги поиш ама да има свободен участък от 5-6мм. без припой по тях, в който да са една до друга за да се получи ефекта на бушона все пак ако недай боже.
събираш всичко и си ти!
пак казвам-НЕ изтървай жилата да се разплетат!
огледай ги много подробно така че ако ги отървеш да можеш да ги наредиш пак ама е приключение...
после отдели макарата с жилото и другите неща от частта с моторчето и голямата зъбчатка. измъкни голямата зъбчатка и развий 4те торкса на моторчето към корпуса.
измъкни моторчето.
то е поставено наобратно-четките и колектора му са в предния край. на пластмасата на колектора ще видиш вградена биметална пластина-защитата.
огледай много хубаво за признаци на механично износване по червяка, зъбчатката, ротора на моторчето и втулката в корпуса. можеш да провериш и за луфтове. но ако има зор-то си личи къде са белезите от проблема.
после при шунтирането на защитата аз ползвам жички от многожилен кабел те са средно по 5А на жичка-слагам 6 за приблизително 30А ток.
жичките да не са пресукани! можеш да ги пресучеш само в краищата където ще ги поиш ама да има свободен участък от 5-6мм. без припой по тях, в който да са една до друга за да се получи ефекта на бушона все пак ако недай боже.
събираш всичко и си ти!
пак казвам-НЕ изтървай жилата да се разплетат!
огледай ги много подробно така че ако ги отървеш да можеш да ги наредиш пак ама е приключение...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта

