И по често става на скорости над 120км/ч.
Забелязах, че един маркуч е леко протъркат и евентуално изпуска.
Маркуча е за управлението на актуатора за Wastegate-а на турбото.
Маркуча идва от една метална тръба която е за високото налягане след турбината, минава през електрическо клапанче кото е с три маркуча. Единия маркуч е този от високото налягане на турбото, другия е късичък и идва от малко след виздушния филтър и MAF сензора, а третия отива към актуатора на турбината. Предполагам, че клапана е вездесъщия N75. Протъркания маркуч е този който слиза от електрическия клапан към актуатора на турбото. Маркуча има термозащитна обвивка.
Сега въпроса е дали спукване в този маркуч може да предизвика такива симптоми в колата.
Това е грешката която ме притеснява:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
ето и друггите грешки:
https://docs.google.com/document/d/1xclGChzWncYaL91GEAOmqZPoBS0KGT59hL34yFDKNtk/edit?usp=sharing
Това е клапана през който минават маркучите.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=249434&start=15