Избор на вътрешен кормилен накрайник

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот zdravko555 » Сря 12 ное 2008 13:37


колеги не мога да си разбера какъв кормилен накрайник трябва да си зена за моят голфчо. питах по магазините рових после и сам, но цялата работа е в дължината му и зависи каква марка кормилна кутия е монтирана на колата.

Може би темата клони към въпоса каква марка кормилна кутия са ми монтирали (да уточня с хидравлика съм), има 2 варианта TRW или ZF ?
Разликата е само в дължината с около сантиметър :(




Panev
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Panev » Сря 12 ное 2008 15:49


А защо не свалиш стария накрайник и с него отиваш в магазина, като мостра? :wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 12 ное 2008 16:06


Заводските накрайници от лявата страна ( на шофьора )са не разглобяеми, не се сещам колко беше дължината.Това е направено с цел по него да се прави реглаж на преден мост. Има разлика в накрайниците за хидравлична реика и обикновена.


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Сря 12 ное 2008 16:09


имам го като вариант, но не ми се иска ще я правя на сервиз и скам да си купя частите предварително и отвивам сменят бегам :wink: щото иначе ще ми сложат некви де да ги знам какви части и ще ми свалят кожата :evil:


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Сря 12 ное 2008 16:15


Glove написа:Заводските накрайници от лявата страна ( на шофьора )са не разглобяеми, не се сещам колко беше дължината.Това е направено с цел по него да се прави реглаж на преден мост. Има разлика в накрайниците за хидравлична реика и обикновена.


да прав си има разлика и спрямо марката на рейката TRW или ZF
za TRW e ~397
a za ZF сантиметър по-къса
може и обратното да беше :!:

Имам и друга идея, ноооо резбата на накрайника е много дълга около 4-5 сантиметра и гледам е завита цялата в накрайника и по тази логика и по-късата да взема би трябвало да стане :?:


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Сря 12 ное 2008 19:21


Panev написа:А защо не свалиш стария накрайник и с него отиваш в магазина, като мостра? :wink:


Това е истината , друг начин няма освен с стария като мостра. И след това реглаж задължително . Ако обаче си с оригиналните накрайници се сменят заедно външен и вътрешен защото са капсоловани . :wink:


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот Wish_Master » Сря 25 мар 2009 14:04


Здравейте. Имам разбит вътрешен накрайник на кормилната рейка и скъсан маншон на външния накрайник. Може ли сам да си ги сменя, т.е. трябва ли ми нещо друго освен канал? Май ще се мъча сам да ги сменям, защото ми искат 25лв за труд за тези 2 накрайника. След това задълвително ли е реглаж?
Интересува ме дали може да се смени само скъсания маншон, а не целия накрайник? Колата е голф 3 GT 96-та.


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот theultimate » Сря 25 мар 2009 14:36


Трябва задължително да минеш на реглаж след това.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот Wish_Master » Сря 25 мар 2009 18:06


Благодаря за отговора. А нещо по другите въпроси? Стурват ми се ужасно много 25лв труд за развиване на 4 болта. Ако няма някаква голяма философия, бих предпочел сам да си ги сменя.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот parno » Сря 25 мар 2009 18:10


рейката като цяло е много тъпо място за работа...особенно ако нямаш канал :shock
25 лв за смяна на накрайници не е много.
при положение че за да си ги смениш сам ти трябва скоба за късите :)
другото е че е много важно да запомниш параметрите как са били оригинално скачени..иначе после има вероятност от презавиване в някоя посока или разкрачена стойка на колелетата.за левите накрайници глове е написал че са пресовани един за друг.там сменяш комплект.


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот theultimate » Сря 25 мар 2009 21:02


Даже е евтино. Ти хубаво ще ги отвиеш там дето са с гайка, ама за другата страна ти трябва скоба. Сменял съм на трабанта без скоба с големия чук и за 20лв не бих го направил пак...


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот Wish_Master » Пет 27 мар 2009 17:34


Днес смених ляв вътрешен накрайник - 47лв(някакъв немски F****) и маншон на външния 2лв
Труд 15лв и след това реглаж 24лв. Сега е супер колата, поне по първи впечатления от изминатите 10км :)


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот parno » Пет 27 мар 2009 18:19


маншон на външния :shock


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот Wish_Master » Пет 27 мар 2009 19:16


Защо така се учудваш? Просто сменихме гумичката :)
Изображение


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: Избор на вътрешен кормилен накрайник

Мнениеот zdravko555 » Пет 27 мар 2009 20:56


Моите старите бяха с скъсано маншонче, но на днешно време мисля никои не се занимава ами се сменят с нови така съм чувал така и аз направих и видях че нищо им няма, ама както ида е.
също така само едниния вътрешен беше разбит ама няма да се циганим сменяме и двата :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта