Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Здравейте колеги, карам голф 2 1.6 ПН мотор. Проблема е следния колата пали трудно мени си оборотите, гасне студена/загряла все едно. Доста често държи 3000-4000 оборота, като и дам газ забива муцуна и тръгва след 2-3 секунди, носих го къде ли не, обиколи 20 майсторa навсякъде ми казват че карбуратора е много сложен и т.н. От 1 месец се занимавам с него всеки ден, обиколих цяло Русе и околностите но уви никой не успя да открие проблема, моля за малко помощ, или някой ако знае някой майстор в Русе който може да ми реши проблема ще съм много благодарен.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Смени си карбуратора.
Или ми продай голфа, аз ще си го оправя.
Или ми продай голфа, аз ще си го оправя.
Re: Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Не се продава голфчето колега купен е 2002 година от германия от чичо ми, за 14 години е минал 5000 километра и е седял в гараж през цялото време, сега му дойде времето да го върна към живота :) Поздрави.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Стефанчо, като я намери тази тема ще напише, че карба ти е отличен, ама........
Първо и сложи газ, много е вероятно на газ да работи по-добре. Ако и на газ е същата история смени карбуратора. Най-добре карбуратор от ауди с ръчен смукач. С малко побългаряване на тампона (демек махане на тампона и заменянето му с плочка) стават най-различни карбуратори.
Първо и сложи газ, много е вероятно на газ да работи по-добре. Ако и на газ е същата история смени карбуратора. Най-добре карбуратор от ауди с ръчен смукач. С малко побългаряване на тампона (демек махане на тампона и заменянето му с плочка) стават най-различни карбуратори.
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Карбът е отличен, ама когато работи
Бях превел една част от статия за него от руски източник. Потърси в раздел статии.

Бях превел една част от статия за него от руски източник. Потърси в раздел статии.
Re: Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
ако го занеса на диагностика във volkswagen сервиза дали ще открият проблема
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Не се занимавай с глупости
Най-много да те одрусат яко (повече от цената на голфа) и след два месеца пак да ти се повтори случката. Пък и не се знае къде е проблема - в карбуратора, в компютъра или в ламбдата. Този ремонт направо го изключи, търси си друг карбуратор, който да не е електронен.
Този карб няма никакви предимства пред другите монтирани на голф 2 1,6. И моя голф е бил с такъв карб, ама някой от предишните собственици го е махнал и много добре е направил. Аз проблем с новия карб не съм имал никакви вече 120 000км.
Читав карбуратор, който ще пасне на тампона, ще ти струва около 50лв, ама не се знае кога ще му се скапе термоампулата.
Ако размислиш и ми продадеш голфа, ще му сложа карб от 1,3. Той няма термоампула и не е електронен, а и щото такъв имам. Само ще трябва да преправя тампона. Потърси Мунс за съвет, той май е правил такива побългарявания и ще може да ти даде най-адекватен съвет.

Този карб няма никакви предимства пред другите монтирани на голф 2 1,6. И моя голф е бил с такъв карб, ама някой от предишните собственици го е махнал и много добре е направил. Аз проблем с новия карб не съм имал никакви вече 120 000км.
Читав карбуратор, който ще пасне на тампона, ще ти струва около 50лв, ама не се знае кога ще му се скапе термоампулата.
Ако размислиш и ми продадеш голфа, ще му сложа карб от 1,3. Той няма термоампула и не е електронен, а и щото такъв имам. Само ще трябва да преправя тампона. Потърси Мунс за съвет, той май е правил такива побългарявания и ще може да ти даде най-адекватен съвет.
Re: Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Малко информация с какъв точно карбуратор да го заменя, който да пастне точно, пробвахме с Pierburg 2E, но идва наобратно.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Golf 2 1.6 PN Pierburg 2ee проблем с оборотите
Аз на на моя "PN" сложих "Кейхин" с ръчен смукач, монтиран от форумен майстор.
Определено не съм доволен от "новия" карб. Първо консумацията се вдигна, не вървеше колкото 2ЕЕ-то
така и не заработи на бензин. След няколко години при друга интервенция установих че датчика за температура ( този за компа) не работи и това е била причината! Така и Аз послушах форума, и без никаква диагностика направо скочих на смяна.
пп Сега продавам Голф-а
Определено не съм доволен от "новия" карб. Първо консумацията се вдигна, не вървеше колкото 2ЕЕ-то
така и не заработи на бензин. След няколко години при друга интервенция установих че датчика за температура ( този за компа) не работи и това е била причината! Така и Аз послушах форума, и без никаква диагностика направо скочих на смяна.
пп Сега продавам Голф-а
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта