Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Съб 10 сеп 2011 20:08


Мотора е абу, борбата започна преди месец, реших да спра теча на масло, сменях наред семеринги и гарнитурата на капака, теч остана от гарнитурата на капака на клапаните или семеринга на разпределителния вал, смених два пъти семеринг на вала като реших, че е от него, поне три четири броя гарнитури като последната е виктор рейнц плюс силикон от същата марка, но теча продължава, мисля, че не тече от семеринга, а от гарнитурата, който е разглобявал там знае колко шибано и трудно се засича от къде точно тече, остава да сменя капака с нов, друго просто не знам какво да правя!




zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот zdravko_jett » Съб 10 сеп 2011 20:14


има и още един вариянт крив капак,колко и гарнитъри да сменяш и колкото и силикон да слагаш пак ще си тече(ако е крив де) едно приятелче имаше такъв проблем сигур 5пъти сменя гарнитура мазали клепали силикон и всеки път со го брусят ли брусят парички,сложих му единнов капак(втора ръка но прав)итеча до там не искам да подвеждам никой но и това е вариянт


mitko23
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABU 1993
Местоположение: София

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mitko23 » Съб 10 сеп 2011 20:39


doaiena написа:Мотора е абу, борбата започна преди месец, реших да спра теча на масло, сменях наред семеринги и гарнитурата на капака, теч остана от гарнитурата на капака на клапаните или семеринга на разпределителния вал, смених два пъти семеринг на вала като реших, че е от него, поне три четири броя гарнитури като последната е виктор рейнц плюс силикон от същата марка, но теча продължава, мисля, че не тече от семеринга, а от гарнитурата, който е разглобявал там знае колко шибано и трудно се засича от къде точно тече, остава да сменя капака с нов, друго просто не знам какво да правя!


Колега, под капак на клапаните имаш в предвид черния капак на който се намира капачката за маслото нали? Ако правилно съм те разбрал и това е капака единствения начин да спре да тече е да си вземеш оригинална гарнитура(тя е гумена) цената беше 17-19 лв. Аз карам същия мотор 93 г. и само с оригинална гарнитура спря теча от там.За да се подсигуриш напълно на всяко от четирите ъгълчета на гарнитурата(там където е дъговидната част на гарнитурата) сложи малко термоустойчив силикон). Ето на тези места(извинявам се за малката снимка)Изображение


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Съб 10 сеп 2011 20:51


Точно така колега за черния капак става въпрос, последната гарнитура която сложих е виктор рейнц плюс силикон от съшата марка, обезмаслявам добре повърхностите, мажа със силикон само участъка където тече а именно на около дъгата над ангренажния ремък, начина по който го правя е следния, обезмаслявам, мажа силикон, слагам гарнитурата притискам леко колкото да прилегне, върху нея мажа пак силикон и слагам капака, стягам на два пъти, но уви продължава да тече, може да слагам малко силикон а да трябва да сложа по обилно във дъгите и особено в краищата им!


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот ZeroCool » Съб 10 сеп 2011 21:32


Не на силикона!!! :)

Аз за толкова годни съм минал най-различни гимнастик и така и не намерих вариант при който да да спре да тече веднъж за винаги, първия път като сменях гарнитура...шурна стабилно докато ида до бензиностанцията :)

Но със силикон спрях да мажа... производителя не е предвидил там да има силикон...значи няма нужда.

Правя така.....обезмаслявам..всичко: капака, главата, че и гарнитурата :)
слагам и стягам на Х, като не се престаравам със стягането...па колкот издържи. Забелязал съм че...загрея ли колата малко повече и веднага тръгва от нейде там да сълзи.

Според мен единствения вариант там нещата да станат сигурни е алуминиев капак :)...но доколкото така съм се ровил тука, знам че няма от кой друг двигател да пасне.


mitko23
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABU 1993
Местоположение: София

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mitko23 » Съб 10 сеп 2011 21:38


doaiena написа:Точно така колега за черния капак става въпрос, последната гарнитура която сложих е виктор рейнц плюс силикон от съшата марка, обезмаслявам добре повърхностите, мажа със силикон само участъка където тече а именно на около дъгата над ангренажния ремък, начина по който го правя е следния, обезмаслявам, мажа силикон, слагам гарнитурата притискам леко колкото да прилегне, върху нея мажа пак силикон и слагам капака, стягам на два пъти, но уви продължава да тече, може да слагам малко силикон а да трябва да сложа по обилно във дъгите и особено в краищата им!


Да ти кажа аз преди се лъгах и слагах май също на виктор рейнц (нещо не са много читави) и силикон слагах, но продължаваше да си тече и в крайна сметка си взех оригинална и теча спря. Истината е,че при смяна на гарнитури е препоръчително да се използват само оригинални. Техниката на слагане, която си описал е правилна,но след като си обезмаслил, намазал със силикон съответните участъци и сложил гарнитурата, не мажи силикон върху гарнитурата ами направо сложи капака на клапаните,стегни и остави няколко часа да стегне силикона. Аз по същия начин съм я поставил гарнитурата(става въпрос за оригиналната), като единственото място на, което поставих силикон са ъгълчетата(сложих много малко), които съм ти очертал на снимката(пак се извинявам за малкия размер на снимката), тъй като там се съединяват тънката и широката част на уплътнението и нещо не прилягат хубаво.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mupk0 » Съб 10 сеп 2011 21:44


Ако ползвате коркова гарнитура може да я накиснете във вряла вода..после пак теча спира доста за дълго :)


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mariovasi » Съб 10 сеп 2011 22:29


При ABU за това място коркови гарнитури няма.

А аз правя следното нещо...
Почиствам обезмаслявам слагам гумената гарнитура на виктор рейнц от А+ ,
Като се съобразявам със :!: стрелкичката която е изобразена в единият и ъгъл (демек да не е наобратно),
Стягам трите болта на Х (те не могат да превъртат),
и това е.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот joker » Съб 10 сеп 2011 22:34


Сигурен начин за спиране на теча е подобряването на вентилацията на картерните газове...почистване на "цедката" в капака...има много писано по въпроса...Силикон по самата гарнитура не се слага.Може само по ъглите или снадките(при ABS,ADZ с разделни коркови гарнитури...иначе Wiktor Reinz(гумената) е цяла и с алуминиева сърцевина....определено е по-добра!


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Съб 10 сеп 2011 23:02


mariovasi написа:При ABU за това място коркови гарнитури няма.

А аз правя следното нещо...
Почиствам обезмаслявам слагам гумената гарнитура на виктор рейнц от А+ ,
Като се съобразявам със :!: стрелкичката която е изобразена в единият и ъгъл (демек да не е наобратно),
Стягам трите болта на Х (те не могат да превъртат),
и това е.


Да не бъркам нещо с тази стрелка, като я сложа да се пада долу в ляво от страната на ангренажния ремък гарнитурата стои добре не се опъва никъде, като я сложа на обратно и стрелкичкта сочи горе в дясно опъва и неще да застане плътно, за това мисля, че я поставям правилно, когато стрелката сочи долу в ляво!

Последна промяна от doaiena на Съб 10 сеп 2011 23:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот mariovasi » Съб 10 сеп 2011 23:03


doaiena написа: стрлката да сочи долу в ляво!

:да:


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот djshomi » Съб 10 сеп 2011 23:31


Колега сменяш ли гумичките под болтовете дето са за стягане?


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот doaiena » Пон 12 сеп 2011 9:58


Някой имали представа дали оригиналната гарнитура има метална сърцевина, защото се замислям да поръчам оригинална гарнитура!!!!!


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот djshomi » Пон 12 сеп 2011 10:14


Колега пробвай с дру капак ако не стане.Главата не може да е толкова крива та да тече.


agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот agent_kowalski » Пон 12 сеп 2011 10:19


не ти е проблема в оригиналната гарнитура, а в капака.взимай точно такава гумена с метална сърцевина около 20 лева е и това ти трябва.ако не ти е безобразно крив капака,но дори и с просто око се вижда.ако е много зле разходи се по моргите са капак.след като орпавиш това чистиш капака и главата с нафт,бензин каквото имаш слагаш гарнитурата слагаш много щедро силикон за гарнитури черен и стягаш равномерно и внимателно и това е.
който обяснява там че не слага силикон си е негов проблем.наистина ако се наложи смяна или да се отваря капака като е залепен здраво става по-друдно,но иначе винаги тече.дори всичко да е супер право и хубаво и правилно стегнато ще мине месец и ще протече.ако караш и по-юнашки може и по-рано да протече.аз мойта съм я залепил здраво и вече почти година стана дори да карам като идиот не пуска грам от никъде.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта