


Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Мотора е абу, борбата започна преди месец, реших да спра теча на масло, сменях наред семеринги и гарнитурата на капака, теч остана от гарнитурата на капака на клапаните или семеринга на разпределителния вал, смених два пъти семеринг на вала като реших, че е от него, поне три четири броя гарнитури като последната е виктор рейнц плюс силикон от същата марка, но теча продължава, мисля, че не тече от семеринга, а от гарнитурата, който е разглобявал там знае колко шибано и трудно се засича от къде точно тече, остава да сменя капака с нов, друго просто не знам какво да правя!
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните!
има и още един вариянт крив капак,колко и гарнитъри да сменяш и колкото и силикон да слагаш пак ще си тече(ако е крив де) едно приятелче имаше такъв проблем сигур 5пъти сменя гарнитура мазали клепали силикон и всеки път со го брусят ли брусят парички,сложих му единнов капак(втора ръка но прав)итеча до там не искам да подвеждам никой но и това е вариянт
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
doaiena написа:Мотора е абу, борбата започна преди месец, реших да спра теча на масло, сменях наред семеринги и гарнитурата на капака, теч остана от гарнитурата на капака на клапаните или семеринга на разпределителния вал, смених два пъти семеринг на вала като реших, че е от него, поне три четири броя гарнитури като последната е виктор рейнц плюс силикон от същата марка, но теча продължава, мисля, че не тече от семеринга, а от гарнитурата, който е разглобявал там знае колко шибано и трудно се засича от къде точно тече, остава да сменя капака с нов, друго просто не знам какво да правя!
Колега, под капак на клапаните имаш в предвид черния капак на който се намира капачката за маслото нали? Ако правилно съм те разбрал и това е капака единствения начин да спре да тече е да си вземеш оригинална гарнитура(тя е гумена) цената беше 17-19 лв. Аз карам същия мотор 93 г. и само с оригинална гарнитура спря теча от там.За да се подсигуриш напълно на всяко от четирите ъгълчета на гарнитурата(там където е дъговидната част на гарнитурата) сложи малко термоустойчив силикон). Ето на тези места(извинявам се за малката снимка)

- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Точно така колега за черния капак става въпрос, последната гарнитура която сложих е виктор рейнц плюс силикон от съшата марка, обезмаслявам добре повърхностите, мажа със силикон само участъка където тече а именно на около дъгата над ангренажния ремък, начина по който го правя е следния, обезмаслявам, мажа силикон, слагам гарнитурата притискам леко колкото да прилегне, върху нея мажа пак силикон и слагам капака, стягам на два пъти, но уви продължава да тече, може да слагам малко силикон а да трябва да сложа по обилно във дъгите и особено в краищата им!
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Не на силикона!!! 
Аз за толкова годни съм минал най-различни гимнастик и така и не намерих вариант при който да да спре да тече веднъж за винаги, първия път като сменях гарнитура...шурна стабилно докато ида до бензиностанцията
Но със силикон спрях да мажа... производителя не е предвидил там да има силикон...значи няма нужда.
Правя така.....обезмаслявам..всичко: капака, главата, че и гарнитурата
слагам и стягам на Х, като не се престаравам със стягането...па колкот издържи. Забелязал съм че...загрея ли колата малко повече и веднага тръгва от нейде там да сълзи.
Според мен единствения вариант там нещата да станат сигурни е алуминиев капак
...но доколкото така съм се ровил тука, знам че няма от кой друг двигател да пасне.

Аз за толкова годни съм минал най-различни гимнастик и така и не намерих вариант при който да да спре да тече веднъж за винаги, първия път като сменях гарнитура...шурна стабилно докато ида до бензиностанцията

Но със силикон спрях да мажа... производителя не е предвидил там да има силикон...значи няма нужда.
Правя така.....обезмаслявам..всичко: капака, главата, че и гарнитурата

слагам и стягам на Х, като не се престаравам със стягането...па колкот издържи. Забелязал съм че...загрея ли колата малко повече и веднага тръгва от нейде там да сълзи.
Според мен единствения вариант там нещата да станат сигурни е алуминиев капак

-
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 19:14
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABU 1993
- Местоположение: София
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
doaiena написа:Точно така колега за черния капак става въпрос, последната гарнитура която сложих е виктор рейнц плюс силикон от съшата марка, обезмаслявам добре повърхностите, мажа със силикон само участъка където тече а именно на около дъгата над ангренажния ремък, начина по който го правя е следния, обезмаслявам, мажа силикон, слагам гарнитурата притискам леко колкото да прилегне, върху нея мажа пак силикон и слагам капака, стягам на два пъти, но уви продължава да тече, може да слагам малко силикон а да трябва да сложа по обилно във дъгите и особено в краищата им!
Да ти кажа аз преди се лъгах и слагах май също на виктор рейнц (нещо не са много читави) и силикон слагах, но продължаваше да си тече и в крайна сметка си взех оригинална и теча спря. Истината е,че при смяна на гарнитури е препоръчително да се използват само оригинални. Техниката на слагане, която си описал е правилна,но след като си обезмаслил, намазал със силикон съответните участъци и сложил гарнитурата, не мажи силикон върху гарнитурата ами направо сложи капака на клапаните,стегни и остави няколко часа да стегне силикона. Аз по същия начин съм я поставил гарнитурата(става въпрос за оригиналната), като единственото място на, което поставих силикон са ъгълчетата(сложих много малко), които съм ти очертал на снимката(пак се извинявам за малкия размер на снимката), тъй като там се съединяват тънката и широката част на уплътнението и нещо не прилягат хубаво.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Ако ползвате коркова гарнитура може да я накиснете във вряла вода..после пак теча спира доста за дълго 

- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
При ABU за това място коркови гарнитури няма.
А аз правя следното нещо...
Почиствам обезмаслявам слагам гумената гарнитура на виктор рейнц от А+ ,
Като се съобразявам със
стрелкичката която е изобразена в единият и ъгъл (демек да не е наобратно),
Стягам трите болта на Х (те не могат да превъртат),
и това е.
А аз правя следното нещо...
Почиствам обезмаслявам слагам гумената гарнитура на виктор рейнц от А+ ,
Като се съобразявам със

Стягам трите болта на Х (те не могат да превъртат),
и това е.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Сигурен начин за спиране на теча е подобряването на вентилацията на картерните газове...почистване на "цедката" в капака...има много писано по въпроса...Силикон по самата гарнитура не се слага.Може само по ъглите или снадките(при ABS,ADZ с разделни коркови гарнитури...иначе Wiktor Reinz(гумената) е цяла и с алуминиева сърцевина....определено е по-добра!
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
mariovasi написа:При ABU за това място коркови гарнитури няма.
А аз правя следното нещо...
Почиствам обезмаслявам слагам гумената гарнитура на виктор рейнц от А+ ,
Като се съобразявам съсстрелкичката която е изобразена в единият и ъгъл (демек да не е наобратно),
Стягам трите болта на Х (те не могат да превъртат),
и това е.
Да не бъркам нещо с тази стрелка, като я сложа да се пада долу в ляво от страната на ангренажния ремък гарнитурата стои добре не се опъва никъде, като я сложа на обратно и стрелкичкта сочи горе в дясно опъва и неще да застане плътно, за това мисля, че я поставям правилно, когато стрелката сочи долу в ляво!
Последна промяна от doaiena на Съб 10 сеп 2011 23:03, променено общо 1 път.
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
doaiena написа: стрлката да сочи долу в ляво!

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Колега сменяш ли гумичките под болтовете дето са за стягане?
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Някой имали представа дали оригиналната гарнитура има метална сърцевина, защото се замислям да поръчам оригинална гарнитура!!!!!
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
Колега пробвай с дру капак ако не стане.Главата не може да е толкова крива та да тече.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!
не ти е проблема в оригиналната гарнитура, а в капака.взимай точно такава гумена с метална сърцевина около 20 лева е и това ти трябва.ако не ти е безобразно крив капака,но дори и с просто око се вижда.ако е много зле разходи се по моргите са капак.след като орпавиш това чистиш капака и главата с нафт,бензин каквото имаш слагаш гарнитурата слагаш много щедро силикон за гарнитури черен и стягаш равномерно и внимателно и това е.
който обяснява там че не слага силикон си е негов проблем.наистина ако се наложи смяна или да се отваря капака като е залепен здраво става по-друдно,но иначе винаги тече.дори всичко да е супер право и хубаво и правилно стегнато ще мине месец и ще протече.ако караш и по-юнашки може и по-рано да протече.аз мойта съм я залепил здраво и вече почти година стана дори да карам като идиот не пуска грам от никъде.
който обяснява там че не слага силикон си е негов проблем.наистина ако се наложи смяна или да се отваря капака като е залепен здраво става по-друдно,но иначе винаги тече.дори всичко да е супер право и хубаво и правилно стегнато ще мине месец и ще протече.ако караш и по-юнашки може и по-рано да протече.аз мойта съм я залепил здраво и вече почти година стана дори да карам като идиот не пуска грам от никъде.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта