Проблем с парно голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Пламен.Иванов1
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 21 апр 2016 9:47
Автомобил:
Двигател:

Проблем с парно голф 3

Мнениеот Пламен.Иванов1 » Вто 10 яну 2017 15:47


Някои знае защо се стопява реостат на голф 3 самия кабел червения във самата букса 2 пъти ми прави тоя номер.. :confused




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот инжектопляктор » Вто 10 яну 2017 17:16


Пламен.Иванов1 написа:Някои знае защо се стопява реостат на голф 3..

На коя степен? Говориш за резисторната плочка, която е в тялото на вентилатора?
Реостат няма колата. На таблото ключа е 4 позиционен превключвател, който пуска съответно тока през резисторен делител, който се намира на вентилаторното тяло. С помощта на ключа се избира клона на резисторния делител.
Ако е копчето - топи се от лоша връзка, иска да се почисти и да му се изкривят малко пластинките.
Загряването където и да е било, както и топенето са лоша връзка. Токът на вентилатора не е малък.


Потребителски аватар
Пламен.Иванов1
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 21 апр 2016 9:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот Пламен.Иванов1 » Вто 17 яну 2017 19:44


Само на 4-та степен работи "работеше" стопи пак кабела. Щя ходя да намеря пак кабел някоя морга и да пробвам отново като видя тези пластини зад мласмасата на врътките мн гадна работа баш зимата.. :neutral


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот инжектопляктор » Вто 17 яну 2017 19:59


Пламен.Иванов1 написа:Само на 4-та степен работи "работеше" стопи пак кабела.l

Кабела на врътките ли се топи? Къде точно? Вентилатора работи ли нормално? Дай детайли.
Ако е работила само на 4-та степен, значи предпазителя на резисторната плочка е изгорял. Вземи го провери тоя вентилатор - сваля се лесно. Под жабката махаш нишата, на едни скобички е и при филтъра отвън има 2 болта. Вентилатора най-вероятно ти работи със странен шум?


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот georgebonev » Вто 17 яну 2017 20:13


Просто дръпни капачето и на лявата врътка ще видиш едно езиче, което минава зад една пластина. Това езиче съвсем леко го огъни, да прилепне към пластината. Врътни леко врътката за да усетиш притискането.
Пусни си парното на 1-2-3-4 и от време на време пипай врътката или пластината - ако усетиш топлина - изключи и огледай за хлабава връзка отзад на буксата (стегни леко клемата, да влезе по-плътно). От там кабелите отиват на вентилатора за парното под жабката...

Отвън при филтъра няма болтове за вентилаторчето...


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот инжектопляктор » Вто 17 яну 2017 20:25


georgebonev написа:Отвън при филтъра няма болтове за вентилаторчето...

Вентилаторното тяло на Пасат-а се сваля като се развият 2 болта под мрежичката-филтър отвън под стъклото. Може и да се бъркам за Голф-а, на Венто-то вече не помня как беше. Ако греша, моля да бъда извинен.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот georgebonev » Вто 17 яну 2017 20:33


При Голф-а няма болтове отвън. Сваля се кората под жабката само за да се стигне до вентилаторчето. Самото вентилаторче, тялото (при Голф с климатик) се "завърта" за да освободи един чоп и е готово. После има 3 или 4 гумени "бутони", които като се поизвадят, се освобождава и капака, долния. Само че, на колегата това няма да му трябва.
Като свали кората под жабката би трябвало да види една "кутийка" хваната с 2 винта - там зад нея са резисторите (на моя, с климатик са близо до вентилаторчето), на други Голф-ове с климатроници може да е по-навътре или да се наложи да махне филтъра за свеж въздух, под капака, пред пасажерското място...


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот инжектопляктор » Вто 17 яну 2017 21:01


georgebonev написа:Като свали кората под жабката би трябвало да види една "кутийка" хваната с 2 винта - там зад нея са резисторите (на моя, с климатик са близо до вентилаторчето)

Оф, така беше. Преди 2 години правих моето. Ами да ти кажа - то термопредпазителя на резисторната плочка не гори без причина. При мен в пасата вентилаторът оригиналния беше задръстен с листа и беше практически блокирал. На 1,2,3 степен не работеше - изгорял термопредпазител. На 4-та изгаряше бушона за парното в таблото от претоварване.
Та, плочката не гори просто така. Нито кабелите. Или има лоша връзка или претоварване.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот georgebonev » Вто 17 яну 2017 21:07


инжектопляктор написа:...На 1,2,3 степен не работеше - изгорял термопредпазител. На 4-та изгаряше бушона за парното в таблото от претоварване.
Та, плочката не гори просто така. Нито кабелите. Или има лоша връзка или претоварване.

:th_up


Потребителски аватар
Пламен.Иванов1
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 21 апр 2016 9:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с парно голф 3

Мнениеот Пламен.Иванов1 » Чет 26 яну 2017 17:56


Оправих го, проблем е бил в пластината на самите врътки нямало е добър контакт и като е работело само на 4-та степен се е получило това стопяване . Огънах пластината леко и стана мерси за помощта сега работи на всички степени. :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта