
Проблем с парно голф 3
- Пламен.Иванов1
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
Проблем с парно голф 3
Някои знае защо се стопява реостат на голф 3 самия кабел червения във самата букса 2 пъти ми прави тоя номер.. 

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парно голф 3
Пламен.Иванов1 написа:Някои знае защо се стопява реостат на голф 3..
На коя степен? Говориш за резисторната плочка, която е в тялото на вентилатора?
Реостат няма колата. На таблото ключа е 4 позиционен превключвател, който пуска съответно тока през резисторен делител, който се намира на вентилаторното тяло. С помощта на ключа се избира клона на резисторния делител.
Ако е копчето - топи се от лоша връзка, иска да се почисти и да му се изкривят малко пластинките.
Загряването където и да е било, както и топенето са лоша връзка. Токът на вентилатора не е малък.
- Пламен.Иванов1
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парно голф 3
Само на 4-та степен работи "работеше" стопи пак кабела. Щя ходя да намеря пак кабел някоя морга и да пробвам отново като видя тези пластини зад мласмасата на врътките мн гадна работа баш зимата.. 

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парно голф 3
Пламен.Иванов1 написа:Само на 4-та степен работи "работеше" стопи пак кабела.l
Кабела на врътките ли се топи? Къде точно? Вентилатора работи ли нормално? Дай детайли.
Ако е работила само на 4-та степен, значи предпазителя на резисторната плочка е изгорял. Вземи го провери тоя вентилатор - сваля се лесно. Под жабката махаш нишата, на едни скобички е и при филтъра отвън има 2 болта. Вентилатора най-вероятно ти работи със странен шум?
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем с парно голф 3
Просто дръпни капачето и на лявата врътка ще видиш едно езиче, което минава зад една пластина. Това езиче съвсем леко го огъни, да прилепне към пластината. Врътни леко врътката за да усетиш притискането.
Пусни си парното на 1-2-3-4 и от време на време пипай врътката или пластината - ако усетиш топлина - изключи и огледай за хлабава връзка отзад на буксата (стегни леко клемата, да влезе по-плътно). От там кабелите отиват на вентилатора за парното под жабката...
Отвън при филтъра няма болтове за вентилаторчето...
Пусни си парното на 1-2-3-4 и от време на време пипай врътката или пластината - ако усетиш топлина - изключи и огледай за хлабава връзка отзад на буксата (стегни леко клемата, да влезе по-плътно). От там кабелите отиват на вентилатора за парното под жабката...
Отвън при филтъра няма болтове за вентилаторчето...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парно голф 3
georgebonev написа:Отвън при филтъра няма болтове за вентилаторчето...
Вентилаторното тяло на Пасат-а се сваля като се развият 2 болта под мрежичката-филтър отвън под стъклото. Може и да се бъркам за Голф-а, на Венто-то вече не помня как беше. Ако греша, моля да бъда извинен.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем с парно голф 3
При Голф-а няма болтове отвън. Сваля се кората под жабката само за да се стигне до вентилаторчето. Самото вентилаторче, тялото (при Голф с климатик) се "завърта" за да освободи един чоп и е готово. После има 3 или 4 гумени "бутони", които като се поизвадят, се освобождава и капака, долния. Само че, на колегата това няма да му трябва.
Като свали кората под жабката би трябвало да види една "кутийка" хваната с 2 винта - там зад нея са резисторите (на моя, с климатик са близо до вентилаторчето), на други Голф-ове с климатроници може да е по-навътре или да се наложи да махне филтъра за свеж въздух, под капака, пред пасажерското място...
Като свали кората под жабката би трябвало да види една "кутийка" хваната с 2 винта - там зад нея са резисторите (на моя, с климатик са близо до вентилаторчето), на други Голф-ове с климатроници може да е по-навътре или да се наложи да махне филтъра за свеж въздух, под капака, пред пасажерското място...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парно голф 3
georgebonev написа:Като свали кората под жабката би трябвало да види една "кутийка" хваната с 2 винта - там зад нея са резисторите (на моя, с климатик са близо до вентилаторчето)
Оф, така беше. Преди 2 години правих моето. Ами да ти кажа - то термопредпазителя на резисторната плочка не гори без причина. При мен в пасата вентилаторът оригиналния беше задръстен с листа и беше практически блокирал. На 1,2,3 степен не работеше - изгорял термопредпазител. На 4-та изгаряше бушона за парното в таблото от претоварване.
Та, плочката не гори просто така. Нито кабелите. Или има лоша връзка или претоварване.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем с парно голф 3
инжектопляктор написа:...На 1,2,3 степен не работеше - изгорял термопредпазител. На 4-та изгаряше бушона за парното в таблото от претоварване.
Та, плочката не гори просто така. Нито кабелите. Или има лоша връзка или претоварване.

- Пламен.Иванов1
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 21 апр 2016 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с парно голф 3
Оправих го, проблем е бил в пластината на самите врътки нямало е добър контакт и като е работело само на 4-та степен се е получило това стопяване . Огънах пластината леко и стана мерси за помощта сега работи на всички степени. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 86 госта