Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
petar.kirkov
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 08 окт 2016 22:48
Автомобил:
Двигател:

Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло

Мнениеот petar.kirkov » Сря 15 мар 2017 22:11


Здравейте колеги,

От както купих колата имам един много дразнещ теч на масло, и бих се радвал на предложения от къде може да бъде.

Омасляването е в задната част на двигателя (не тази към бронята, а другата към купето), точно зад капачката за наливане на масло и се стича надолу към термостата (той също е в дясно като се надвесиш над двигателния отсег) и двата водни маркуча за парното. Съответно масло се губи само когато колата се кара. Загубата е малка (около 1 мм. на щеката за 500 км.), но все пак я има, а и стичането по водните маркучи не ми харесва, понеже те не са маслоустойчиви и комплект за APF има само оригинален за скромните 300 лева.

До тук съм сменил гърловината за маслото, заедно с О-пръстена. Междодругото понеже дочух, че теча от гърловината бил често срещан, с нова оригинална гърловина и О-пръстен пак течеше, затова сложих два О-пръстена един върху друг и положението заспа, така че течът е от зоната под нея.

Ще съм благодарен на предложения




Потребителски аватар
Dimitrov_123
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
Автомобил: MK IV
Двигател: APF

Re: Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло

Мнениеот Dimitrov_123 » Чет 16 мар 2017 15:02


Колега ако можеш погледни гарнитурата на капака на клапаните да не е от нея


'FireBlade'
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 14 фев 2017 1:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло

Мнениеот 'FireBlade' » Чет 16 мар 2017 19:16


И аз така мисля, гарнитура на капака на клапаните или от маркучето за картерните газове


Потребителски аватар
petar.kirkov
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 08 окт 2016 22:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло

Мнениеот petar.kirkov » Пон 03 апр 2017 10:33


Вчера бяхме на операционната маса. Смениха се гарнитурата на клапаните, О-пръстените на смукателния колектор и този на дросела. Всички бяха така яко запекли, че направо се чупеха като пластмаса. В допълнение се изчистиха от нагарите всички видими елементи, сега колата мърка като котенце и течове поне засега не съм забелязал.

Въпросните оплътнения не са скъпи и ако не сте си ги сменяли никога, препоръчвам да се направи тази профилактика, за да не се чудим после защо играят обороти, защо гори много и т.н. Аз лично не вярвах колко се бяха запекли и колко нагари имаше.

Поздрави.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], MartinGP и 59 госта