Здравейте колеги,
От както купих колата имам един много дразнещ теч на масло, и бих се радвал на предложения от къде може да бъде.
Омасляването е в задната част на двигателя (не тази към бронята, а другата към купето), точно зад капачката за наливане на масло и се стича надолу към термостата (той също е в дясно като се надвесиш над двигателния отсег) и двата водни маркуча за парното. Съответно масло се губи само когато колата се кара. Загубата е малка (около 1 мм. на щеката за 500 км.), но все пак я има, а и стичането по водните маркучи не ми харесва, понеже те не са маслоустойчиви и комплект за APF има само оригинален за скромните 300 лева.
До тук съм сменил гърловината за маслото, заедно с О-пръстена. Междодругото понеже дочух, че теча от гърловината бил често срещан, с нова оригинална гърловина и О-пръстен пак течеше, затова сложих два О-пръстена един върху друг и положението заспа, така че течът е от зоната под нея.
Ще съм благодарен на предложения
Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло
- Dimitrov_123
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
- Автомобил: MK IV
- Двигател: APF
Re: Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло
Колега ако можеш погледни гарнитурата на капака на клапаните да не е от нея
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 14 фев 2017 1:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло
И аз така мисля, гарнитура на капака на клапаните или от маркучето за картерните газове
- petar.kirkov
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 08 окт 2016 22:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 2001 1.6 APF - Теч на масло
Вчера бяхме на операционната маса. Смениха се гарнитурата на клапаните, О-пръстените на смукателния колектор и този на дросела. Всички бяха така яко запекли, че направо се чупеха като пластмаса. В допълнение се изчистиха от нагарите всички видими елементи, сега колата мърка като котенце и течове поне засега не съм забелязал.
Въпросните оплътнения не са скъпи и ако не сте си ги сменяли никога, препоръчвам да се направи тази профилактика, за да не се чудим после защо играят обороти, защо гори много и т.н. Аз лично не вярвах колко се бяха запекли и колко нагари имаше.
Поздрави.
Въпросните оплътнения не са скъпи и ако не сте си ги сменяли никога, препоръчвам да се направи тази профилактика, за да не се чудим после защо играят обороти, защо гори много и т.н. Аз лично не вярвах колко се бяха запекли и колко нагари имаше.
Поздрави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 110 госта