


Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
колеги предстои ми за 3 път да сменя тампоните на стаб. щанга,какви да сложа този път. Имам тръгнало и външно каре от моята страна.Въобще как майстора ще разбера какво точно имам за смяна.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
Сменяй всичко, тебе 500лв няма да те съборят...
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
Понеже си ми симпатичен, ще ти издам една тайна.
Тампони вземи оригинални от Еуратек.
А ако майсторите не могат да разберат какво е проблемно при теб, да ги еВа у майсторите.
Тампони вземи оригинални от Еуратек.
А ако майсторите не могат да разберат какво е проблемно при теб, да ги еВа у майсторите.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
Те майсторите ако ги питаш, всичко и е наред колата, щом не висят части по окачването. Това че лопа не е проблем, те са над тия неща. И моите тампони на щангата са за смяна, май са оригиналните, ще видим какви ще изберем. Някъде бях чел, че новите дори от Еуратек оригинални скърцали.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
Има едни самолетни тампони , разработка на НАСА.
Незнам дали ще изкарат на твоя , галактически автомобил.
Незнам дали ще изкарат на твоя , галактически автомобил.

-
- Мнения: 166
- Регистриран на: Сря 04 юли 2012 11:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
Тампони за стаб щангата си купи оригинални, както са ти казали колегите.Аз последния път си взех от Порше по спомен около 45лева за двата.До момента съм минал 60-70хил с тях и все още са си ок, така че е безмислено да се сменят тампони от по 5-6лв през 10хил. км.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
Имаше една тема тук и мисля, че цялата работа опираше до точния размер на тампона. По спомени ако щангата е ф20мм, вътрешния диаметър на тампона трябва да е 17-18мм. Но може и да се бъркам за разликата от 2-3мм, но трябваше да е по малко. Пък за оригиналните, части няма да говоря те за нащи бараки дали оригинал или надценено италианско все тая разликата няма да събори никой, но качеството може.
Re: Смяна на части по окачването на Голф Мк4 1.6
Преди две седмици смених всичко което имаше за смяна,биалетка,тампон ск. кутия и тампони стаб.щанга,130 лева и всичко е 6,няма лоп,няма троп 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта