
проблем с токове Г2
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
проблем с токове Г2
Сутринта си запалих без проблеми - отидох на газстанцията сипах си газ ИИИИИИИИИИИИ вътря и няма стартер, лампичките не мижат - дадох на късо с отверка клемите на стартера нищо, бутнаха ме не запалих, обаче като завъртях с ключа и стартера проработи ---- откакво може да е - клемореда или както му се вика на контактния ключ сум го сменял миналата година с топран 

- kaica_niko
- Мнения: 95
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
а
същият проблем го имах и аз.само че аз като ударя стартера 2-3 пъти с някоя отверка и той започваше да си върти съвсем нормално.
колкото и да не ми се вярваше проблема се оказа от втулки.от както ми ги смениха не съм имал този проблем
колкото и да не ми се вярваше проблема се оказа от втулки.от както ми ги смениха не съм имал този проблем
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Християне, възможно е да си е и оот клемите на силовите 12V.
Да са се окислили и разхлабили с времето.
А случвало ми се е и обувката вътре, където е кербован кабела да се окисли. Тогава решението е режеш старите и слагаш нови обувки.
Към купето трябва да имаш отделна маса, а '+' се взема от по-тънкия кабел (някъде към 4 мм2)
Да са се окислили и разхлабили с времето.
А случвало ми се е и обувката вътре, където е кербован кабела да се окисли. Тогава решението е режеш старите и слагаш нови обувки.
Към купето трябва да имаш отделна маса, а '+' се взема от по-тънкия кабел (някъде към 4 мм2)
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
трябв сега ще ви кажа аз кво мисля - значи лампите на таблото светеха и дори като въртя ключа в положение да запаля те не мижат светят си нормално, ако мижеха щеше да ми е ясно че е стартера, обаче и шалтера не цъкаше, може и той да е, но най ми направи впечатление 4е като съдених клемите на стартера с отверка той не завъртя - евентуално четки, обаче след като завъртя вчера през 15 мин излизах от работа да въртя и абсолютно никакви проблеми
Трябва да свалям стартера и да гледам няма друг начин, обаче имах посещени в мазето и еврейските звезди за стартера си намериха нов собственик дееба. Засега ще чакам проблема да се появи наново въоражил съм се с мултицет да измервам като се прояви къде е проблема. Това ми е втори стартер - БОШ е не е лош, но оригиналния ми е като чисто нов отвътре обаче е ХИТАЧИ
бендикса му замина и го има в ЮНИТРЕЙД само на цена от 750лв /само бендикса/ - иначе е по безсшумен от БОШа и по хубаво върти 







- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hristian37 написа:трябв сега ще ви кажа аз кво мисля - значи лампите на таблото светеха и дори като въртя ключа в положение да запаля те не мижат светят си нормално, ако мижеха щеше да ми е ясно че е стартера, обаче и шалтера не цъкаше, може и той да е, но най ми направи впечатление 4е като съдених клемите на стартера с отверка той не завъртя - евентуално четки, обаче след като завъртя вчера през 15 мин излизах от работа да въртя и абсолютно никакви проблеми![]()
![]()
Трябва да свалям стартера и да гледам няма друг начин, обаче имах посещени в мазето и еврейските звезди за стартера си намериха нов собственик дееба. Засега ще чакам проблема да се появи наново въоражил съм се с мултицет да измервам като се прояви къде е проблема. Това ми е втори стартер - БОШ е не е лош, но оригиналния ми е като чисто нов отвътре обаче е ХИТАЧИ
![]()
![]()
бендикса му замина и го има в ЮНИТРЕЙД само на цена от 750лв /само бендикса/ - иначе е по безсшумен от БОШа и по хубаво върти
Аз го имах същия проблем на Г2 дизел и като ми смени втулките всичко се оправи.
Колата си е твоя ти си решаваш!!!
Майстора ако е добър, преди да тръгне да ти сменя втулките ще ти пусне ток директно към стартера и ще го повтори многократно за да види дали ще завърти всеки път, ако завърти продължава по обратния път. Аз от много разбирачи така първо смених клеморед- няма пак не върти, после втулки, няма пак не върти, накрая кой да се сети да си изчисти клемите и да ги стегне, ама що да не дам аз едни 80-90 лв. по майстори
. Карай здраве да е, поне вече има профилактика на стартера и клемореда 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта