прекъсвача включва на 5100 оброта на 1.6 AFT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

прекъсвача включва на 5100 оброта на 1.6 AFT

Мнениеот Grizzlito » Пет 18 май 2007 6:23


нормално ли е на 1.6 AFT на бензин прекъсвача да се включва на 5100 оборота при положение че максималната ми мощност по книжка е на 5600, и ако не е нормално защо го прави :) предварително мерси :)




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 18 май 2007 6:28


отиди някой да ти премери центровката, не е нормално, газ имаш ли, с какъв бензин караш,


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 18 май 2007 6:35


Прекъсвачът на AFT е в ECU-то,не е в палеца на делкото.Нормално действа на 6150-6250 оборота,на бензин рабира се.Отивай на ЕЛКОН,центровка и т.н.

Да не би нещо оборотомерът да прави номера?


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пет 18 май 2007 8:23


Абе жули я здраво, тя ще прекъсне веднъж завинаги!
Вие луди ли сте да карате до прекъсвач коли на тия години.
Аз сменям на 3000 , но съм с мотор ABS, при теб 4000 е ок.

А иначе наистина си виж оборотомера, пусни електронния долу на километража и виж дали съвпадат като стойности.


Потребителски аватар
tanokaridi
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tanokaridi » Пет 18 май 2007 8:28


Veso101 написа:Абе жули я здраво, тя ще прекъсне веднъж завинаги!
Вие луди ли сте да карате до прекъсвач коли на тия години.
Аз сменям на 3000 , но съм с мотор ABS, при теб 4000 е ок.

А иначе наистина си виж оборотомера, пусни електронния долу на километража и виж дали съвпадат като стойности.


Невиждам какво лошо има да си карат колите както намерят за добре!!! А пък и да го кажеш няма да ти повярвам че и ти не си си сръчкал колата поне един път!!!!!
иначе за оборотомера незнам дали може да се е разцентровал но все пак нищо не му пречи да си пусне да види електронния както ти каза ;)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 18 май 2007 8:51


Tyan написа:отиди някой да ти премери центровката, не е нормално, газ имаш ли, с какъв бензин караш,

това е вярната причина. някой се е правил на разбиращ и е пипал делкото-прекъсвача отива много надолу. обикновено разбиращите са газаджии...

andro_ написа:Прекъсвачът на AFT е в ECU-то,не е в палеца на делкото.

андро-ти какво точно каза...? :shock :shock


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Пет 18 май 2007 9:02


благодаря ваското имам газ да но пекъсваше на 5100 още преди да сложа газ, ще гледам да доида при теб за ти неща , анли се занимаваш с тях


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Пет 18 май 2007 9:03


на диагностика дава грешка 00515 - cam shaft position error, та най вероятно е центровка не знам ще дойда да я видиш когато е удобно


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пет 18 май 2007 11:29


Camshaft е разпределителен вал - каква грешка може да има в положението му - или просто това е някакъв код? :idea: :arrow:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пет 18 май 2007 12:26


На мен ми беше същото! На 5200 и прекъсваше и на празен ход работеше на по-ниски обороти. Оказа се някво съвсем дребно сцепено маркучле. Смених го и сега върви като пушка.


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Пет 18 май 2007 12:59


мерси колега, ще ходя да го види ваското че като не разбирам нема какво да пипам, мн ви мерси за помощта


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 13:52


tanokaridi написа:
Veso101 написа:Абе жули я здраво, тя ще прекъсне веднъж завинаги!
А пък и да го кажеш няма да ти повярвам че и ти не си си сръчкал колата поне един път!!!!!
)

Аз също никога не съм си ръчкал колата над 4500 об!!!!
Но не съм я карал да пада и под 1800-2000.!!!
Какво толкова чудно има човек да се грижи за колата си.
карал съм преди едни от най-калпавите марки коли от соцвреме продавани у нас (според ширещото се тогава мнение) ,изцеждал съм от тях макимално всичко което могат да дадат като междуремонтен пробег и вървене......и винаги са ме слушали перфектно!!!Моят основен приницип е не да троша колата като я карам,а да и правя необходимите поддръжки и подобрения за да върви по-добре(оптимална комбинация между динамика и икономия)!
Воланът и педалът за газта са последното нещо което ме интересуват в колата!!!Много хора виждат така нещата!!!
И колегата е такъв....пък и много други от форума!Що му сърдите!
Колата е като красивата жена....ако искаш да я притежаваш дълго и да ти доставя пълно удоволствие, трябва да овладееш не само тялото и , а и душата и!


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 18 май 2007 14:44


е браво бе joker. големи сравнения м/у коли и жени :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 18 май 2007 15:13


camshaft possition error е грешка в датчика на холл ..... ако си гледал грешки при незапален мотор е нормално да е там ....ако си го гледал на запален мотор не е нормално да го има .....също ако го виждаш на запален мотор значи имаш датчик на коляновия вализвестен още като датчик на 1ви цилиндър (ABF, ADY имат за 1.6 не знам). На коли без датчик на 1ви цилиндър без датчик на холл няма палене .... ааа да прекъсвача може да се измести поради тотално разбазикана центровка поради грешно зацепен с един зъб ангренажен ремък примерно ........ .... както и да е ...ваското1 да го види с лапа с комбинация на око ;)


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пет 18 май 2007 15:19


100 % датчик на хол !!!
имах същия проблем, това е някакъв режим, щадящ мотора....прегледай дали няма някоя клема разкачена на датчика-не ти трябва сервиз :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта