прекъсвача включва на 5100 оброта на 1.6 AFT
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
прекъсвача включва на 5100 оброта на 1.6 AFT
нормално ли е на 1.6 AFT на бензин прекъсвача да се включва на 5100 оборота при положение че максималната ми мощност по книжка е на 5600, и ако не е нормално защо го прави
предварително мерси 
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Veso101 написа:Абе жули я здраво, тя ще прекъсне веднъж завинаги!
Вие луди ли сте да карате до прекъсвач коли на тия години.
Аз сменям на 3000 , но съм с мотор ABS, при теб 4000 е ок.
А иначе наистина си виж оборотомера, пусни електронния долу на километража и виж дали съвпадат като стойности.
Невиждам какво лошо има да си карат колите както намерят за добре!!! А пък и да го кажеш няма да ти повярвам че и ти не си си сръчкал колата поне един път!!!!!
иначе за оборотомера незнам дали може да се е разцентровал но все пак нищо не му пречи да си пусне да види електронния както ти каза
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Tyan написа:отиди някой да ти премери центровката, не е нормално, газ имаш ли, с какъв бензин караш,
това е вярната причина. някой се е правил на разбиращ и е пипал делкото-прекъсвача отива много надолу. обикновено разбиращите са газаджии...
andro_ написа:Прекъсвачът на AFT е в ECU-то,не е в палеца на делкото.
андро-ти какво точно каза...?
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
tanokaridi написа:Veso101 написа:Абе жули я здраво, тя ще прекъсне веднъж завинаги!
А пък и да го кажеш няма да ти повярвам че и ти не си си сръчкал колата поне един път!!!!!
)
Аз също никога не съм си ръчкал колата над 4500 об!!!!
Но не съм я карал да пада и под 1800-2000.!!!
Какво толкова чудно има човек да се грижи за колата си.
карал съм преди едни от най-калпавите марки коли от соцвреме продавани у нас (според ширещото се тогава мнение) ,изцеждал съм от тях макимално всичко което могат да дадат като междуремонтен пробег и вървене......и винаги са ме слушали перфектно!!!Моят основен приницип е не да троша колата като я карам,а да и правя необходимите поддръжки и подобрения за да върви по-добре(оптимална комбинация между динамика и икономия)!
Воланът и педалът за газта са последното нещо което ме интересуват в колата!!!Много хора виждат така нещата!!!
И колегата е такъв....пък и много други от форума!Що му сърдите!
Колата е като красивата жена....ако искаш да я притежаваш дълго и да ти доставя пълно удоволствие, трябва да овладееш не само тялото и , а и душата и!
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
camshaft possition error е грешка в датчика на холл ..... ако си гледал грешки при незапален мотор е нормално да е там ....ако си го гледал на запален мотор не е нормално да го има .....също ако го виждаш на запален мотор значи имаш датчик на коляновия вализвестен още като датчик на 1ви цилиндър (ABF, ADY имат за 1.6 не знам). На коли без датчик на 1ви цилиндър без датчик на холл няма палене .... ааа да прекъсвача може да се измести поради тотално разбазикана центровка поради грешно зацепен с един зъб ангренажен ремък примерно ........ .... както и да е ...ваското1 да го види с лапа с комбинация на око 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], golfadjia19 и 68 госта

