Повече масло в картера

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dres
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Повече масло в картера

Мнениеот dres » Пет 18 май 2007 7:31


Та проблема е че се поувлякох в доливането на масло на 2-ката и сега е доста над горната белязка- поне 1 сантиметър.Фатално ли е или да се навирам под картера




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 18 май 2007 7:34


Ами о принцип не е фатално ама не е полезно - набива го по семерингите и е възможно да се разтече от някъде ама по принцип го изгаря или го изхвърля било пез картерните газове било през капачката отгоре.
Аз и на пасат-а се олях с наливането и сега след 3-4к гледам че си е на максимума вече а по принцип не яде масло инезнам дали го е изяла или изхвърлила през картерните газове ама го няма.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Повече масло в картера

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 7:40


dres написа:Та проблема е че се поувлякох в доливането на масло на 2-ката и сега е доста над горната белязка- поне 1 сантиметър.Фатално ли е или да се навирам под картера

не ти виждам колата. ти?....ако е без катализатор друго освен излишни финанси изхвърлени през вентилацията на картера и изгорени в цилиндрите не виждам...... но ако си с катализатор!!!Прости се с него!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 18 май 2007 7:44


Само тънката подробност е че оставя нагар по двигателя (свещи,клапани и т.н.) ама все пак това е инцидентна ситуация и ще трупа много дребен нагар в продължение на по-дълго време докато го изгори ама това не е чак такъв проблем в случая.Иначе за катализатора - абсолютно съм съгласен с колегата.


Потребителски аватар
dres
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dres » Пет 18 май 2007 7:47


Ей поуспокоихте ме.Няма катализатор,инжекциони и други там екстри.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 7:52


dres написа:Ей поуспокоихте ме.Няма катализатор,инжекциони и други там екстри.

карай не бой се.... и нагара не е сигурен защото ще попада толкова малко масълце( и то като аерозол),че смесено с бензинеца ще си изгори като на двутактова моторетка!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 18 май 2007 7:54


1см поне поливин литър от горе на предписаното - точи нямаш ли гаечен ключ за пробката :?:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 18 май 2007 8:20


Много е, добре е да махнеш излишното. От пробката може, но трябва канал и си е "свинско". После част от източеното може да се наложи да го доливаш обратно, да не говорим, че може да се омажеш с масло до под мишниците, че и по-надолу... :lol: Виж някой с машина, която смуче от тръбата на щеката. Или си намери спринцовка от перфузор /поне 30-50 кубика/ и маркуче от система - но ДВГ да е топъл, че иначе е трудничко... :)


Потребителски аватар
dres
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dres » Пет 18 май 2007 8:25


kokovanev написа:Много е, добре е да махнеш излишното. От пробката може, но трябва канал и си е "свинско". После част от източеното може да се наложи да го доливаш обратно, да не говорим, че може да се омажеш с масло до под мишниците, че и по-надолу... :lol: Виж някой с машина, която смуче от тръбата на щеката. Или си намери спринцовка от перфузор /30-50 кубика/ и маркуче от система - но ДВГ да е топъл, че иначе е трудничко... :)
Ей този съвет ми допадна.Че дори имам маркучета от система и спринцовка


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пет 18 май 2007 8:51


на мен в един сервиз така ми сложиха много повече(аз се запъвах но майстора вика че е в бранша от години)абе аз си знаех че ще е много ама той не та не!!!после се върнах и го накарах да си източи излишното!!!има вероятност да избие някаде кадето е по слаба ниякоя гарнитурка(не на главата) или семеринг!!!!


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пет 18 май 2007 10:14


Прави упражнението със спринцовката :wink:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 18 май 2007 11:04


и аз съм правил такава глупост. катализатор нямам. ефекта беше, че маслото загяваше повече от нормалното. излишното го извърли през отдушника


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пет 18 май 2007 12:53


А има и вариант коляновия вал да почне да бие в маслото, маслото започва да се пени, маслената помпа почва да засмуква масло с мехурчета и това може да влоши смазването...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 13:32


Леле какви сатанински сценарии !!!!
Най-добре наистина издърпай (засмучи)със система за инфузии(венозни вливания)излишното масло.....няма да ти влезе в устата от смукането защото системата има компенсаторно резервоарче!!! :P

Последна промяна от joker на Съб 19 май 2007 20:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 18 май 2007 14:39


Колега joker, даже и да е топло маслото - това са ок. 0.5 литра - вярно, че им е по-широчко маркучето, но на колегата ще му се завие свят, дори и да е с гръден кош като на Крали Марко... :lol:

Спринцовка от перфузор /по-големичка/ - както вече му "предписах" - ми се струва по-лесен вариант...

П.П. :oops Сори за спама, ма не се удържах... :lol: spam



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта