
Защо се получава така? Съединителя доста горе отлепя и ми казаха че е за смяна. Или е някаква странна екстра??

vladovelin написа:а какво прави десният крак през това време -държиш го на педала на газта неподвижен ли ???? Колкото е бил натиснат педала толкоз??
cornkiller написа:Колега, това е съвсем нормално което описващ. Със същия двигател съм и аз, и на мен ми го прави това. Проблем със смесите няма. Един вид повишаването на оборотите е за времето за което сменяш предавката да не се загуби инерцията или въртящия момент на двигателя (горе-долу нещо такова). Колкото по товариш мотора при набиране-толкова по рязко се сменят оборотите. Напъни я на някой баир и виж че ти вдига оборотите до към +500 от момента на натискане на съединителя. Пробвай после на равно без много зор и оборотите ще са по-малко. Карай и си свиркай.
cornkiller написа:Пробвай после на равно без много зор и оборотите ще са по-малко.
cornkiller написа:Колега, това е съвсем нормално което описващ. Със същия двигател съм и аз, и на мен ми го прави това. Проблем със смесите няма. Един вид повишаването на оборотите е за времето за което сменяш предавката да не се загуби инерцията или въртящия момент на двигателя (горе-долу нещо такова). Колкото по товариш мотора при набиране-толкова по рязко се сменят оборотите. Напъни я на някой баир и виж че ти вдига оборотите до към +500 от момента на натискане на съединителя. Пробвай после на равно без много зор и оборотите ще са по-малко. Карай и си свиркай.
Ixidor написа:cornkiller написа:Пробвай после на равно без много зор и оборотите ще са по-малко.
Така е. Тогава не се забелязва изобщо.
niki1_j написа:Колата си е наред.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 147 госта