Проблем с охладителната система Г3 - поправено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Klikacha
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с охладителната система Г3 - поправено

Мнениеот Klikacha » Пет 18 май 2007 9:14


От известно време индикаторът за температурата на антифриза не показва повече от 70 градуса. В същото време, при задръствания, лампичката за предупреждение за висока температура мига. Течността е в разширителния съд е на макс. Въпреки, че показва само 70 градуса, перката си върти.

Преди ми пъддаржаше около 90 градуса в задръстванията, перката си въртеше и не ми мигаше лампата.

Колата е Г3 двигател 1,8 моно, индекс ADZ.

Последна промяна от Klikacha на Съб 26 май 2007 7:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 18 май 2007 9:21


Почни с термостат и темп. датчик...


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Пет 18 май 2007 9:53


виж за въздушна тапа, пробвай парното дали работи.....


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 10:00


kokovanev написа:Почни с термостат и темп. датчик...

Два датчика показват повишена температура-аварийния и датчика на вентилатора.Един показва нормална?---вероятността двата едновременно да дефектират е по-малка.вероятно ти е дефектирал датчика в таблото(има един стабилизатор за 10 волта,който изпищява)
А причината за загряването също трябва да се търси.
Първо и най-просто -пипане на двата приводящи съединения към радиатора-кога се затопля долното.
Второ виж си парното.
Трето измери реалната температура на антифриза.
Анализирай резултатите и едва тогава премини към смяна вероятно и на термостат и на датчик или пък промивка на охладителната система ако е слагана присадка против течове.

Последна промяна от joker на Съб 19 май 2007 15:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 18 май 2007 10:23


ако перката върти и спира.. и после пак... в задръстване,
обърни внимание на таблото, и по-специално на един стабилизатор на 10 Волта.

Датчика за перката НЕ показва темературата, но по него може да се съси /вкючва, изключва/ за що -годе нормален температурен диапазон.

Втора степен включва ли ?
или само на първа маа?


Потребителски аватар
Klikacha
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Благодаря

Мнениеот Klikacha » Пет 18 май 2007 10:30


Благодаря на всички за съветите.

Ще направя проверки.

Иначе парното си работи.


wili98 написа:Втора степен включва ли ?
или само на първа маа?


- Нямам представа, ще проверя....


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 18 май 2007 12:01


Като провериш да пак малко повече и по-подробна информация.


Потребителски аватар
Klikacha
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

поправено

Мнениеот Klikacha » Съб 26 май 2007 7:46


Оказа се, че винтовете на радиатора от шофьорската страна са паднали или някой, който е работил по колата, не ги е сложил. Имаше ход на радитора от тази страна около 0,5 см. Там се намира и датчика за пускане на радиатора.

Сложих винтове, откачих и закачих датчиците, махнах и сложих таблото.

Явно някъде нещо не е контактувало добре, защото след като поставих нещата по местата им, проблемът се реши. Сега при загрял двигател стрелката се качва до 90 градуса, а лампата за аварийна температура не мига, вентилаторът, както и преди - си работи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 78 госта