От известно време индикаторът за температурата на антифриза не показва повече от 70 градуса. В същото време, при задръствания, лампичката за предупреждение за висока температура мига. Течността е в разширителния съд е на макс. Въпреки, че показва само 70 градуса, перката си върти.
Преди ми пъддаржаше около 90 градуса в задръстванията, перката си въртеше и не ми мигаше лампата.
Колата е Г3 двигател 1,8 моно, индекс ADZ.
Проблем с охладителната система Г3 - поправено
- Klikacha
- Мнения: 132
- Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с охладителната система Г3 - поправено
Последна промяна от Klikacha на Съб 26 май 2007 7:35, променено общо 1 път.
- milenkrastew
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kokovanev написа:Почни с термостат и темп. датчик...
Два датчика показват повишена температура-аварийния и датчика на вентилатора.Един показва нормална?---вероятността двата едновременно да дефектират е по-малка.вероятно ти е дефектирал датчика в таблото(има един стабилизатор за 10 волта,който изпищява)
А причината за загряването също трябва да се търси.
Първо и най-просто -пипане на двата приводящи съединения към радиатора-кога се затопля долното.
Второ виж си парното.
Трето измери реалната температура на антифриза.
Анализирай резултатите и едва тогава премини към смяна вероятно и на термостат и на датчик или пък промивка на охладителната система ако е слагана присадка против течове.
Последна промяна от joker на Съб 19 май 2007 15:28, променено общо 1 път.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ако перката върти и спира.. и после пак... в задръстване,
обърни внимание на таблото, и по-специално на един стабилизатор на 10 Волта.
Датчика за перката НЕ показва темературата, но по него може да се съси /вкючва, изключва/ за що -годе нормален температурен диапазон.
Втора степен включва ли ?
или само на първа маа?
обърни внимание на таблото, и по-специално на един стабилизатор на 10 Волта.
Датчика за перката НЕ показва темературата, но по него може да се съси /вкючва, изключва/ за що -годе нормален температурен диапазон.
Втора степен включва ли ?
или само на първа маа?
- Klikacha
- Мнения: 132
- Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря
Благодаря на всички за съветите.
Ще направя проверки.
Иначе парното си работи.
- Нямам представа, ще проверя....
Ще направя проверки.
Иначе парното си работи.
wili98 написа:Втора степен включва ли ?
или само на първа маа?
- Нямам представа, ще проверя....
- Klikacha
- Мнения: 132
- Регистриран на: Чет 14 окт 2004 9:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
поправено
Оказа се, че винтовете на радиатора от шофьорската страна са паднали или някой, който е работил по колата, не ги е сложил. Имаше ход на радитора от тази страна около 0,5 см. Там се намира и датчика за пускане на радиатора.
Сложих винтове, откачих и закачих датчиците, махнах и сложих таблото.
Явно някъде нещо не е контактувало добре, защото след като поставих нещата по местата им, проблемът се реши. Сега при загрял двигател стрелката се качва до 90 градуса, а лампата за аварийна температура не мига, вентилаторът, както и преди - си работи.
Сложих винтове, откачих и закачих датчиците, махнах и сложих таблото.
Явно някъде нещо не е контактувало добре, защото след като поставих нещата по местата им, проблемът се реши. Сега при загрял двигател стрелката се качва до 90 градуса, а лампата за аварийна температура не мига, вентилаторът, както и преди - си работи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта