Проблем при топъл двигател
Проблем при топъл двигател
Проблема е следния-при кратък престой след даване на контакт таблото ми не светва,стартера върти и колата не пали.След пауза от 5-20 мин. при даване на контакт таблото пак си светва и пали без проблем.Това се случва не винаги(по скоро рядко) и на студен двигател не го е правила.Насочете ме за вероятните причини.Благодарско предварително.
Re: Проблем при топъл двигател
stoyanov написа: Насочете ме за вероятните причини.
Само след като ни насочиш какъв автомобил управляваш

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при топъл двигател
Даскала™ написа:stoyanov написа: Насочете ме за вероятните причини.
Само след като ни насочиш какъв автомобил управляваш
Залагам на клеморед на ключа или някое реле,независимо от марката и модела.
Колеги помагайте,проблема се задълбочи.Днес след малко каране голфчето се заинати по същия начин-таблото не свети на контакт(стартера върти)-виках майстор електричар,клемореда си е наред както и релетата .Та дали проблема може да е от алармата-мойта си е стандартна заводска.Благодаря на всички предварително!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
stoyanov написа:Та дали проблема може да е от алармата-мойта си е стандартна заводска.
Както неколкократно е заявявал доайена на техническата дейност тук, във форума "заводска аларма" няма!
Поставят се после! Може да е от дилърите на VW, но не е от завода.
В завода се поставя само имобилайзер към ключа.
Какво ти прави имобилайзера? Ако не бъде сработен, пуска ли ти светлините по таблото? Говоря за случаите, когато всичко е наред.
Защото моя (аз съм слагал алармата с вграден имобилайзер) точно това прави. Ако не го изключа, нищо не светка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта