Ламарина за предпазване от нагряване на купето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf_1.8_ART
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 29 май 2007 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ламарина за предпазване от нагряване на купето

Мнениеот Golf_1.8_ART » Вто 29 май 2007 16:54


Привет, искам да попитам дали ако махна ламарината която е точно под шофьора (която си мисля че пази купето от нагряване но не съм сигурен) има някаква опастност.Причината е че при подаване на газ на ниски обороти трака ужасно, а няма къде да я хвана.Благодаря предварително.
Поздрави!




Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 29 май 2007 17:05


Има термо устоичиви "кечета" пробвай да сложиш между ламарината и автомобила. Така според мен ще изолираш вибрациите. Автомобила ще стана и малко по-безшумен.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Ламарина за предпазване от нагряване на купето

Мнениеот joker » Вто 29 май 2007 17:07


Golf_1.8_ART написа:Привет, искам да попитам дали ако махна ламарината която е точно под шофьора (която си мисля че пази купето от нагряване но не съм сигурен) има някаква опастност.Причината е че при подаване на газ на ниски обороти трака ужасно, а няма къде да я хвана.Благодаря предварително.
Поздрави!

Къде е тази ламарина дето трака бе?
Има фолиев отражател с изолатор под него за отражение на инфрачервените лъчи от изпускателните колектори..намира се между тях и купето точно по средата в двигателния отсек.
Ако го махнеш ще ти грее на тестикулите!Вредно е!Пречи на сперматогенезата!
Шегата настрана,ама не мога да разбера ако си с Голф 3 точно какво имаш впредвид...може би колегите знаят....
Ако е нещо друго опиши го по-точно....и не се сърди просто се шегувам с по-горе написаното....Може и аз да греша !!!!!


Потребителски аватар
Golf_1.8_ART
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 29 май 2007 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf_1.8_ART » Вто 29 май 2007 17:14


Ами по твоите думи разбирам че става въпрос именно за този фолиев отражател.Бях я вързал по някакъв нелеп начин но на скоро сменях меката връзка и пак се появи проблема.
Поздрави!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 29 май 2007 17:22


Golf_1.8_ART написа:Ами по твоите думи разбирам че става въпрос именно за този фолиев отражател.Бях я вързал по някакъв нелеп начин но на скоро сменях меката връзка и пак се появи проблема.
Поздрави!

Да ти кажа при мене част от него е разкъсана от италианците за да монтират газовото...но по-голямата част стои....мисля ,че не бива да го пипаш,ами както писаха колегите му направи плънки от термоустойчив изолатор(става дори и строителна вата за изолация-тя не гори)!
Не става ли да го укрепиш с нитове...мисла ,че има как???!


Потребителски аватар
Golf_1.8_ART
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 29 май 2007 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf_1.8_ART » Вто 29 май 2007 17:28


Тва за нитовете е идея и мисля че точно така ще стане най-добре.Искам да го отстраня тва тракане че ме подлудява.Joker благодаря че обърна внимание на проблема ми.
Поздрави!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 29 май 2007 21:13


joker написа:
Golf_1.8_ART написа:ами както писаха колегите му направи плънки от термоустойчив изолатор(става дори и строителна вата за изолация-тя не гори)!
Не става ли да го укрепиш с нитове...мисла ,че има как???!

Може само на "Rockwool" - минерална вата импрегнирана срещу поемане на влага. Не всяка строителна вата става .Има доста марки стъклена вата .Точката на топене е 180 градуса, но преди тази температура започва да се спича.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 май 2007 9:58


Най-добре с азбест ама трудно се намира защото вече е забранен за употреба в промишлеността заради доказания канцерогенен ефект(предизвиква рак на плеврата)...пожарникарски маркуч върши същата работа...(като го разрежеш)-парчета от него мога да уплътнят луфтовете...


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Сря 30 май 2007 11:29


Golf_1.8_ART написа:...


Колегата нитове по добре не слагай. При сглобка с различни видове метали единия се зарежда с "+" заряд а другия с "-" което катализира окисилителните (и др. разбира се) процеси. С думи прости - бързо ще раждяса около дупката, която си пробил, нита ще падне, съответно и предпазната ламарина, ще имаш дупка в пода и ще се приближиш една стъпка по близо до нашите опелски братя.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 30 май 2007 21:11


joker написа:Най-добре с азбест ама трудно се намира защото вече е забранен за употреба в промишлеността заради доказания канцерогенен ефект(предизвиква рак на плеврата)...пожарникарски маркуч върши същата работа...(като го разрежеш)-парчета от него мога да уплътнят луфтовете...


Е има и по-модерни материали - алумосиликатни платове и вата издържащи на 1260 градуса само.Азбеста е до 400-450 градуса :)
Поне аз има такива и съм давал за изолация на колектори от неръждавейка. Платчето се харчи и за изолация на колекторите на БРДМ мите при ремонт в "Терем Провадия".


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 май 2007 21:13


kris11 написа:
joker написа:Най-добре с азбест ама трудно се намира защото вече е забранен за употреба в промишлеността заради доказания канцерогенен ефект(предизвиква рак на плеврата)...пожарникарски маркуч върши същата работа...(като го разрежеш)-парчета от него мога да уплътнят луфтовете...


Е има и по-модерни материали - алумосиликатни платове и вата издържащи на 1260 градуса само.Азбеста е до 400-450 градуса :)
Поне аз има такива и съм давал за изолация на колектори от неръждавейка. Платчето се харчи и за изолация на колекторите на БРДМ мите при ремонт в "Терем Провадия".

Ей kris 11 ти да не си онова младо момче дето работи в един сервиз до Военна Болница????Де то си сменях при теб маслото????


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 30 май 2007 21:18


Не не съм и благодаря много за младото момче. Ще черпя :D
Работя във "Варна Комерс" под наем сме там. Занимавам се с топло, ел изолации- термосвиваеми щлаухи, муфи ел.изол. ленти "Bishop", уплътнителни материали, технически пластмаси и мн други. На 30м от склада на "Гарван" -а съм.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 май 2007 21:21


kris11 написа:Не не съм и благодаря много за младото момче. Ще черпя :D
Работя във "Варна Комерс" под наем сме там. Занимавам се с топло, ел изолации- термосвиваеми щлаухи, муфи ел.изол. ленти "Bishop", уплътнителни материали, технически пластмаси и мн други. На 30м от склада на "Гарван" -а съм.

А извинявай....нищо де..аз само питам..Варненци сме все пак...току виж сме се срещнали някъде!!!Жив и здрав!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 30 май 2007 22:32


joker написа:
kris11 написа:
А извинявай....нищо де..аз само питам..Варненци сме все пак...току виж сме се срещнали някъде!!!Жив и здрав!


Няма защо да се извиняваш. Може и да сме се срещали някъде , но аз не слизам от черна Алфа 155 :D


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Чет 31 май 2007 6:26


колега имам същия проблем към 2000 оборота дрънчи се едно звъни стар телефон, наистина е досадно и аз се чудя как да го реша



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта