Привет, искам да попитам дали ако махна ламарината която е точно под шофьора (която си мисля че пази купето от нагряване но не съм сигурен) има някаква опастност.Причината е че при подаване на газ на ниски обороти трака ужасно, а няма къде да я хвана.Благодаря предварително.
Поздрави!
Ламарина за предпазване от нагряване на купето
- Golf_1.8_ART
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Ламарина за предпазване от нагряване на купето
Golf_1.8_ART написа:Привет, искам да попитам дали ако махна ламарината която е точно под шофьора (която си мисля че пази купето от нагряване но не съм сигурен) има някаква опастност.Причината е че при подаване на газ на ниски обороти трака ужасно, а няма къде да я хвана.Благодаря предварително.
Поздрави!
Къде е тази ламарина дето трака бе?
Има фолиев отражател с изолатор под него за отражение на инфрачервените лъчи от изпускателните колектори..намира се между тях и купето точно по средата в двигателния отсек.
Ако го махнеш ще ти грее на тестикулите!Вредно е!Пречи на сперматогенезата!
Шегата настрана,ама не мога да разбера ако си с Голф 3 точно какво имаш впредвид...може би колегите знаят....
Ако е нещо друго опиши го по-точно....и не се сърди просто се шегувам с по-горе написаното....Може и аз да греша !!!!!
- Golf_1.8_ART
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Golf_1.8_ART написа:Ами по твоите думи разбирам че става въпрос именно за този фолиев отражател.Бях я вързал по някакъв нелеп начин но на скоро сменях меката връзка и пак се появи проблема.
Поздрави!
Да ти кажа при мене част от него е разкъсана от италианците за да монтират газовото...но по-голямата част стои....мисля ,че не бива да го пипаш,ами както писаха колегите му направи плънки от термоустойчив изолатор(става дори и строителна вата за изолация-тя не гори)!
Не става ли да го укрепиш с нитове...мисла ,че има как???!
- Golf_1.8_ART
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
joker написа:Golf_1.8_ART написа:ами както писаха колегите му направи плънки от термоустойчив изолатор(става дори и строителна вата за изолация-тя не гори)!
Не става ли да го укрепиш с нитове...мисла ,че има как???!
Може само на "Rockwool" - минерална вата импрегнирана срещу поемане на влага. Не всяка строителна вата става .Има доста марки стъклена вата .Точката на топене е 180 градуса, но преди тази температура започва да се спича.
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf_1.8_ART написа:...
Колегата нитове по добре не слагай. При сглобка с различни видове метали единия се зарежда с "+" заряд а другия с "-" което катализира окисилителните (и др. разбира се) процеси. С думи прости - бързо ще раждяса около дупката, която си пробил, нита ще падне, съответно и предпазната ламарина, ще имаш дупка в пода и ще се приближиш една стъпка по близо до нашите опелски братя.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
joker написа:Най-добре с азбест ама трудно се намира защото вече е забранен за употреба в промишлеността заради доказания канцерогенен ефект(предизвиква рак на плеврата)...пожарникарски маркуч върши същата работа...(като го разрежеш)-парчета от него мога да уплътнят луфтовете...
Е има и по-модерни материали - алумосиликатни платове и вата издържащи на 1260 градуса само.Азбеста е до 400-450 градуса

Поне аз има такива и съм давал за изолация на колектори от неръждавейка. Платчето се харчи и за изолация на колекторите на БРДМ мите при ремонт в "Терем Провадия".
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kris11 написа:joker написа:Най-добре с азбест ама трудно се намира защото вече е забранен за употреба в промишлеността заради доказания канцерогенен ефект(предизвиква рак на плеврата)...пожарникарски маркуч върши същата работа...(като го разрежеш)-парчета от него мога да уплътнят луфтовете...
Е има и по-модерни материали - алумосиликатни платове и вата издържащи на 1260 градуса само.Азбеста е до 400-450 градуса![]()
Поне аз има такива и съм давал за изолация на колектори от неръждавейка. Платчето се харчи и за изолация на колекторите на БРДМ мите при ремонт в "Терем Провадия".
Ей kris 11 ти да не си онова младо момче дето работи в един сервиз до Военна Болница????Де то си сменях при теб маслото????
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kris11 написа:Не не съм и благодаря много за младото момче. Ще черпя![]()
Работя във "Варна Комерс" под наем сме там. Занимавам се с топло, ел изолации- термосвиваеми щлаухи, муфи ел.изол. ленти "Bishop", уплътнителни материали, технически пластмаси и мн други. На 30м от склада на "Гарван" -а съм.
А извинявай....нищо де..аз само питам..Варненци сме все пак...току виж сме се срещнали някъде!!!Жив и здрав!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], SeatSportuser и 104 госта