Постоянно ми излиза грешката: ( 00525 - oxygen (lambda) sensor (g39) 27-10 - implausible signal - intermittent, 00525 oxygen lambda sensor g39 input open intermittent)
и волтажа е 1.52, като цяло нямам проблем с оборотите, да се менят рязко или нещо такова. Чудех се колко е нормалния волтаж на тази сонда и дали този волтаж е завишен. Не бързам с категоричната смяна на сондата, но май натам върви работата, понеже постоянно ми излизат въпросните грешки. Почиствал съм буксите , но нямаше резултат явно, възможно ли е да е свързано и с дебитомера? Питам понеже нещо не намерих подобна тема. Ето и снимка от данните. Благодарско предварително. Да уточня, че колата не е на газ.
Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж
На загрял двигател от 0,01 до 0,99 В. Обаче предвид втората грешка явно е за смяна. В момента ЕКУ-то си мисли, че горивната смес е много богата и вероятно обеднява ли обеднява.
Разходът ти сигурно е по-висок?
На загрял движок пробвай да я изфорсираш на място, вероятно имаш секунда две замисляне между натискането на педала и скока на оборотите?
Разходът ти сигурно е по-висок?
На загрял движок пробвай да я изфорсираш на място, вероятно имаш секунда две замисляне между натискането на педала и скока на оборотите?
Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж
Да, колега забравих да кажа,че разхода не ми харесва спрямо преди . За замислянето при подаване на газ също се наблюдава, макар и не чак толкова изявено. Благодаря за отговора, предполагам, като ще се сменя да е Бошовска, нали? Че нещо с тези универсалните версии не ми се правят експерименти.
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
- Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
- Двигател: AKL
Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж
На мен диагностикът ми каза NGK. Не го питах защо. Засега бачка, но колко години ще изкара е божа работа.
Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж
Иначе колата си върви нормално, но има колебания в разхода и донякъде мощността, това ме накара да направя диагностика през няколко дни и все излизаха тези грешки. Явно ECU-то компенсира каквото може, ама се усеща по бензинеца , че има някъде проблем. Спрямо марката, колега ще видя какви цени ще ми кажат, но явно ще е Бош или NGK, дано не са ментаци. Благодаря за насоката !! 

- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж
При сондите марката е NTK.
Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж
stefan4o написа:При сондите марката е NTK.
Не бяха ли като дъщерна фирма или нещо такова на NGK, но важното е от кое има повече доволни потребители, та нека и NTK да е. Мерси за мнението!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта