Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж

Мнениеот Petko83 » Пон 30 дек 2019 16:37


Постоянно ми излиза грешката: ( 00525 - oxygen (lambda) sensor (g39) 27-10 - implausible signal - intermittent, 00525 oxygen lambda sensor g39 input open intermittent)
и волтажа е 1.52, като цяло нямам проблем с оборотите, да се менят рязко или нещо такова. Чудех се колко е нормалния волтаж на тази сонда и дали този волтаж е завишен. Не бързам с категоричната смяна на сондата, но май натам върви работата, понеже постоянно ми излизат въпросните грешки. Почиствал съм буксите , но нямаше резултат явно, възможно ли е да е свързано и с дебитомера? Питам понеже нещо не намерих подобна тема. Ето и снимка от данните. Благодарско предварително. Да уточня, че колата не е на газ.

Untitled.jpg
Untitled.jpg (72.6 KиБ) Видяна 875 пъти




bilbotorbins
Мнения: 141
Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
Двигател: AKL

Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж

Мнениеот bilbotorbins » Пон 30 дек 2019 16:55


На загрял двигател от 0,01 до 0,99 В. Обаче предвид втората грешка явно е за смяна. В момента ЕКУ-то си мисли, че горивната смес е много богата и вероятно обеднява ли обеднява.
Разходът ти сигурно е по-висок?
На загрял движок пробвай да я изфорсираш на място, вероятно имаш секунда две замисляне между натискането на педала и скока на оборотите?


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж

Мнениеот Petko83 » Пон 30 дек 2019 17:20


Да, колега забравих да кажа,че разхода не ми харесва спрямо преди . За замислянето при подаване на газ също се наблюдава, макар и не чак толкова изявено. Благодаря за отговора, предполагам, като ще се сменя да е Бошовска, нали? Че нещо с тези универсалните версии не ми се правят експерименти.


bilbotorbins
Мнения: 141
Регистриран на: Пет 01 апр 2016 14:04
Автомобил: Сеат Толедо 2 - 1999 год
Двигател: AKL

Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж

Мнениеот bilbotorbins » Пон 30 дек 2019 19:25


На мен диагностикът ми каза NGK. Не го питах защо. Засега бачка, но колко години ще изкара е божа работа.


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж

Мнениеот Petko83 » Пон 30 дек 2019 20:02


Иначе колата си върви нормално, но има колебания в разхода и донякъде мощността, това ме накара да направя диагностика през няколко дни и все излизаха тези грешки. Явно ECU-то компенсира каквото може, ама се усеща по бензинеца , че има някъде проблем. Спрямо марката, колега ще видя какви цени ще ми кажат, но явно ще е Бош или NGK, дано не са ментаци. Благодаря за насоката !! :th_up


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж

Мнениеот stefan4o » Пон 30 дек 2019 20:03


При сондите марката е NTK.


Petko83
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 03 яну 2016 14:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf IV 1.6 AKL Ламбда волтаж

Мнениеот Petko83 » Пон 30 дек 2019 20:05


stefan4o написа:При сондите марката е NTK.


Не бяха ли като дъщерна фирма или нещо такова на NGK, но важното е от кое има повече доволни потребители, та нека и NTK да е. Мерси за мнението!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта