ABS-СВЕТИ МИ ЛАМПАТА ПОСТОЯННО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rino71
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 май 2007 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

ABS-СВЕТИ МИ ЛАМПАТА ПОСТОЯННО

Мнениеот rino71 » Вто 22 май 2007 20:30


Защо ми свети лампата на АБСа-постоянно, какъв може да е проблема?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 22 май 2007 20:33


може да е един от 8963те проблема с които АБС често се обажда...
иди на диагностика-какво очакваш да ти кажат тук ей така просто от нищото?


Потребителски аватар
tanokaridi
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tanokaridi » Вто 22 май 2007 21:00


кажи поне на каква коле е!!!! и как ти светна просто ей така докато караш ли????


rino71
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 май 2007 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот rino71 » Сря 23 май 2007 14:48


Значи голф3 94г-свети постоянно и като се натиска спирачка се чува 1 свистене-издишане около сервото


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 23 май 2007 22:21


сложи и черно тиксо и не свети или диагностика


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 24 май 2007 0:29


rino71 написа:Значи голф3 94г-свети постоянно и като се натиска спирачка се чува 1 свистене-издишане около сервото

Ами виж дали изпуска от сермофрена, или имаш прецакан датчик, скъсан кабел . На мен ми се беше откачил кабела на задно дясно колело и ми светеше постоянно.


rino71
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 май 2007 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот rino71 » Чет 24 май 2007 12:24


OK-мерси ще проверя


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 24 май 2007 12:45


leonardo_vd написа: Ами виж дали изпуска от сермофрена

от кое да изпуска? :shock


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 24 май 2007 16:27


vaskoto1 написа:
leonardo_vd написа: Ами виж дали изпуска от сермофрена

от кое да изпуска? :shock

Хахаха... ами от сермофрена... Не го ли знаеш?
Тва е същото, като сервоусилвателя на ABS-a :lol: :lol: :lol:
Трий, че не моа са стърпям! :lol:
Явно на vaskoto не му се трие, та да взема да напиша и нещо сериозно ли...?
rino, ABS системите нямат серво усилвател. На друг принцип работят! Имат си помпа, която вдига високо налягане в системата и контролера управлява няколко електромагнитни клапана, които разпределят спирачната течност в съответните спирачни апарати. При натискане на педала се отваря клапана за даденото колело да се задействат спирачките, а при отчитане на блокирането му, се отваря друг клапан, през който спирачната течност се връща в резервоарчето и колелото отпуска (не е блокирало вече) И този процес се повтаря докато не спре колата или се отпусне спирачния педал.
Благодарение на тази помпа, обаче, не е необходимо да се поставя сервоусилвател, тъй като не шофьора изтласква течността, а тя е акумулирана в хидрорезервоар и педала само пуска или спира.
Добре е да качиш колата на диагностика.
Ей тоя човек, дето не знае къде са сермофрените на ABS-а ти е доста добър по тая част!

едит: Видях, че ти идва малко далечко! mhihi
Я пиши едно лично съобщение на колегата gr_kanev да ти препоръча сервиз.

Вероятността да имаш скъсан кабел по някой от датчиците не е малка, но щом чуваш съскане от към системата, напълно възможно е да има скъсан някой оплътнителен пръстен на клапанчетата и помпата да се опитва, но да не успява да вдигне необходимото работно налягане.
Това вече е по-сложия вариант, така, че дано не е това.
Иди на диагностика!
То всичко ще си изпее ;)


rino71
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 18 май 2007 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот rino71 » Съб 26 май 2007 14:30


Мерси пич,аз казах,че ще отида на диагностика-и после ще споделя какво е било.А също така ,че като се натисне спирачка се чува издишане -това е.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 26 май 2007 16:33


Ама пък аз си имам и серво и АБС.Ами сега какво правим?Да махам сервото?Или АБС-а mhihi
Онова черното зад помпата:
Изображение


Истината е там,че има 2 модела АБС.Едните наистина нямат сервоусилвател,но другите,например при мен си има.

Оттам има и разлика при обезвъздушаването.При модела без сервоапарат при даване на контакт АБС-ът обезвъздушава сам,в смисъл че вдига някакво налягане в системата и няма нуждане от помпане и задържане на спирачния апарат.При моделите със серво обаче се помпи с педала (разбира се в гаражни условия,читавите майстори си имат машина за обезвъздушаване,но аз избягвам да ходя по майстори заради определени причини,финансови ,а и не само).


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 26 май 2007 20:15


andro_ написа:Ама пък аз си имам и серво и АБС.Ами сега какво правим?Да махам сервото?Или АБС-а mhihi

:shock Баси! Застреля ме!
:gruebel Мииииии.... Кое се маха по лесно? Че да не те мъча... :lol:
Знам, че са различни системите, ама да са сложили от тоя боклЮк на Teves, дето го има при мен и на коли след '95 г. ....
Щото поне 2 такива Голфа съм виждал и определено нямаха серво! Уж внимателно ги оглеждах, щото търсех за какво да се заям, че да се сваля цена...
А че твоята има спор никакъв! Значи и на колегата може да има.


Потребителски аватар
Me4ev_77
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
Автомобил: Audi A4
Двигател: AWT 2001
Местоположение: Кубрат

Мнениеот Me4ev_77 » Вто 29 май 2007 23:17


Днеска сменяхме заден ляв лагер - и ми светна постоянно лампата за АБС :x ,стана тъмно и утре ще видим какво е положението,дано да не е нещо сериозно,дали зацапан датчик или неработещ?Възможно ли е смяната на заден ляв лагер да има връзка с датчика за АБС -а?Моята е 1.4 ABD с барабани отзад.Утре ще замерим с мултицет или да я нося на диагностика?Пича дето ми сменя лагера си разбира - работил е в сервиз в Германия.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Пешо123 и 30 госта