ABS-СВЕТИ МИ ЛАМПАТА ПОСТОЯННО
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 18 май 2007 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
ABS-СВЕТИ МИ ЛАМПАТА ПОСТОЯННО
Защо ми свети лампата на АБСа-постоянно, какъв може да е проблема?
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:leonardo_vd написа: Ами виж дали изпуска от сермофрена
от кое да изпуска?
Хахаха... ами от сермофрена... Не го ли знаеш?
Тва е същото, като сервоусилвателя на ABS-a



Трий, че не моа са стърпям!

Явно на vaskoto не му се трие, та да взема да напиша и нещо сериозно ли...?
rino, ABS системите нямат серво усилвател. На друг принцип работят! Имат си помпа, която вдига високо налягане в системата и контролера управлява няколко електромагнитни клапана, които разпределят спирачната течност в съответните спирачни апарати. При натискане на педала се отваря клапана за даденото колело да се задействат спирачките, а при отчитане на блокирането му, се отваря друг клапан, през който спирачната течност се връща в резервоарчето и колелото отпуска (не е блокирало вече) И този процес се повтаря докато не спре колата или се отпусне спирачния педал.
Благодарение на тази помпа, обаче, не е необходимо да се поставя сервоусилвател, тъй като не шофьора изтласква течността, а тя е акумулирана в хидрорезервоар и педала само пуска или спира.
Добре е да качиш колата на диагностика.
Ей тоя човек, дето не знае къде са сермофрените на ABS-а ти е доста добър по тая част!
едит: Видях, че ти идва малко далечко!

Я пиши едно лично съобщение на колегата gr_kanev да ти препоръча сервиз.
Вероятността да имаш скъсан кабел по някой от датчиците не е малка, но щом чуваш съскане от към системата, напълно възможно е да има скъсан някой оплътнителен пръстен на клапанчетата и помпата да се опитва, но да не успява да вдигне необходимото работно налягане.
Това вече е по-сложия вариант, така, че дано не е това.
Иди на диагностика!
То всичко ще си изпее

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ама пък аз си имам и серво и АБС.Ами сега какво правим?Да махам сервото?Или АБС-а
Онова черното зад помпата:
Истината е там,че има 2 модела АБС.Едните наистина нямат сервоусилвател,но другите,например при мен си има.
Оттам има и разлика при обезвъздушаването.При модела без сервоапарат при даване на контакт АБС-ът обезвъздушава сам,в смисъл че вдига някакво налягане в системата и няма нуждане от помпане и задържане на спирачния апарат.При моделите със серво обаче се помпи с педала (разбира се в гаражни условия,читавите майстори си имат машина за обезвъздушаване,но аз избягвам да ходя по майстори заради определени причини,финансови ,а и не само).

Онова черното зад помпата:

Истината е там,че има 2 модела АБС.Едните наистина нямат сервоусилвател,но другите,например при мен си има.
Оттам има и разлика при обезвъздушаването.При модела без сервоапарат при даване на контакт АБС-ът обезвъздушава сам,в смисъл че вдига някакво налягане в системата и няма нуждане от помпане и задържане на спирачния апарат.При моделите със серво обаче се помпи с педала (разбира се в гаражни условия,читавите майстори си имат машина за обезвъздушаване,но аз избягвам да ходя по майстори заради определени причини,финансови ,а и не само).
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
andro_ написа:Ама пък аз си имам и серво и АБС.Ами сега какво правим?Да махам сервото?Или АБС-а



Знам, че са различни системите, ама да са сложили от тоя боклЮк на Teves, дето го има при мен и на коли след '95 г. ....
Щото поне 2 такива Голфа съм виждал и определено нямаха серво! Уж внимателно ги оглеждах, щото търсех за какво да се заям, че да се сваля цена...
А че твоята има спор никакъв! Значи и на колегата може да има.
- Me4ev_77
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 29 ное 2006 10:01
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Кубрат
Днеска сменяхме заден ляв лагер - и ми светна постоянно лампата за АБС
,стана тъмно и утре ще видим какво е положението,дано да не е нещо сериозно,дали зацапан датчик или неработещ?Възможно ли е смяната на заден ляв лагер да има връзка с датчика за АБС -а?Моята е 1.4 ABD с барабани отзад.Утре ще замерим с мултицет или да я нося на диагностика?Пича дето ми сменя лагера си разбира - работил е в сервиз в Германия.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], SeatSportuser и 111 госта