iliqn93 написа:Ремонта чина успешно, и мога да кажа че колата е много по добре. Поне вече не се налага да връщам предавка от порядъка от 3та на 2ра за някво байрче. А сега на 4та си го качва без проблем. Минахме около 30 км след ремонта, около 300км-400км ще сменя маслото и масленият филтър отново , ако има боклук и т.н да ги изхвърли. Но ми се иска малко да е по пъргава давам и гас набира има мощност но има някво забавяне, може би като не са слегнали сегменти и т.н за сега е добре .
Ще ви държа в течение, ако нещо стане и прочие ..
Не е от слягане на частите колега, просто самия двигател си е такъв леко тромав при рязко подаване на газ и има забавяне. И при мен е така а съм ремонтирал целия двигател. Пълна ревизия на главата-шлайф, 8бр нови клапани,гумички, водачи, хидравлични повдигачи и семеринги. По блока на двигателя - шлайф на първи ремонт , нови бутала първи ремонт и сегменти, нови биели, биелни и основни лагери, чисто нова оригинална маслена помпа плюс нови всички гарнитури и болтове де що има по двигателя. Принципно конструктивно самия двигател си е такъв, а и самия ТПС не е много добре инженерно измислен конкретно на тоя двигател.