Хидравличните повдигачи-защита при скъсан ремък?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Хидравличните повдигачи-защита при скъсан ремък?

Мнениеот lyubobg » Сря 30 май 2007 20:16


вече не си спомням къде четох подобно нещо, но теорията доколкото чух е че ако са хидравлични повдигачите нямало да се прецакат при скъсан ремък на ангренажа - нещо вярно :roll: ?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 30 май 2007 20:28


Ммммм... не точно!
Това, дали ще ударят клапаните или не зависи от формата на челото на буталото и от това доколко потъват клапаните (хода им) респективно- колко е разтоянието м/у челото на буталото и повърхността на главата в ГМТ.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 30 май 2007 20:44


повдигачите нямат нищо общо , прецакват се клапаните и буталата и както каза колегата това зависи от формата на буталата и други подобни


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Сря 30 май 2007 20:51


От повдигачите не зависи нищо.Някои мотори работят с освобождение и при тях няма опасност да удари бутало с клапан.


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Сря 30 май 2007 20:53


1,3 удря. нагоре май не се срещаха бутала и клапани колега / селско мнение................../


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Сря 30 май 2007 20:55


golfarata написа:1,3 удря. нагоре май не се срещаха бутала и клапани колега / селско мнение................../

За ABS мисля ,че е с освобождеение ,но не съм 100% сигурен :roll:


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 30 май 2007 21:01


а някой знае ли KR дали ги удря


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 май 2007 21:06


slavcata написа:
golfarata написа:1,3 удря. нагоре май не се срещаха бутала и клапани колега / селско мнение................../

За ABS мисля ,че е с освобождеение ,но не съм 100% сигурен :roll:

имахме такъв спор,ама май колегите доста убедително доказаха,че това не е вярно.....не си спомням кой беше,но беше много точен и ясен в аргументите си..... Хайде да си признае ако е във форума!!!!


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Сря 30 май 2007 21:07


Преди време бях задал такъв въпрос,но така и никой не можа да ми отговори на 100% сигурен


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 30 май 2007 21:10


Сега ще ви пиша какво ми каза един стар майстор, на който аз не вярвах, но впоследствие се убедих че е прав. За удар по добре да не разбирате камоли да изживеете. Имахме едно време алфа33 , която баща ми шофираше - не сменяше нищо, беше на принципа като се счупи ще му мислим!!! Така алфата скъса пружина на обтягащата ролка и удари - разглобих я /не ме питайте как - боксер мотор, няма къде да бръкнеш/ пораженията криви клапани на 3ти цилиндър,водач на пърчета и малко отбелязало се на буталото/което аз пренебрегнах/ следваше шлайф на глава смяна на водач, припасване на клапани. Дотук добре оправих главата и я монтирах - тръгна баща ми но разправяше че колата върви като на 3 цилиндъра :shock :shock И тогава този майстор ми каза -момче като се удари клапана в челото на буталото сигментите ги запресова - свалих буталото и сегмента /1вия компресионен го избивах със секач,втория малко по лесно/ТОЙ беше прав :!: :!: :!: ново бутало нови сегменти и нещата заспаха. Та мисълта ми по темата е не позволявай да удари, защото никой с 100% гаранция не може да ти каже дали ще удари или не. Сменявай си ремъка редовно и го проверявай за омъсляване. Това е от мен


Потребителски аватар
joro_tt
Мнения: 256
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_tt » Сря 30 май 2007 21:26


на ABS-са според аутодатата буталата и клапаните се срещат


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 30 май 2007 22:09




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 30 май 2007 22:35


golfarata написа:1,3 удря. нагоре май не се срещаха бутала и клапани колега / селско мнение................../


Особено е плачевна близката среща на клапани с бутала за АБФ мотора. Съседа ми го сполетя тази участ.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 30 май 2007 23:01


На служебната Джета 1,6 карбуратор,75к.с.86 год.(не помня обозначението на мотора) имаше лепенка която символизира че буталото и клапана не се удрят.Лично на мен ми се случи да скъса ремък заради блокирала ролка и нямаше абсолютно никакви лоши последици от това.Ta...има и двигатели със "защита",ако може така да се нарече.


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Сря 30 май 2007 23:27


Това дали се посрещат зависи само от защитата на клапаните ( буталата имат изрязани отсечен под наклон улей когато има такава защита ). КР със сигурност няма защото това рязане във обема на буталото уголемява горивната камера, компресията пада и не е бегачка :)
Дизелите го имат по подразбиране, но за 2ки не съм сигурен.
Така че, с КР съм убеден че става салатка вътре :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта