



Хидравличните повдигачи-защита при скъсан ремък?
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хидравличните повдигачи-защита при скъсан ремък?
вече не си спомням къде четох подобно нещо, но теорията доколкото чух е че ако са хидравлични повдигачите нямало да се прецакат при скъсан ремък на ангренажа - нещо вярно
?

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
slavcata написа:golfarata написа:1,3 удря. нагоре май не се срещаха бутала и клапани колега / селско мнение................../
За ABS мисля ,че е с освобождеение ,но не съм 100% сигурен
имахме такъв спор,ама май колегите доста убедително доказаха,че това не е вярно.....не си спомням кой беше,но беше много точен и ясен в аргументите си..... Хайде да си признае ако е във форума!!!!
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега ще ви пиша какво ми каза един стар майстор, на който аз не вярвах, но впоследствие се убедих че е прав. За удар по добре да не разбирате камоли да изживеете. Имахме едно време алфа33 , която баща ми шофираше - не сменяше нищо, беше на принципа като се счупи ще му мислим!!! Така алфата скъса пружина на обтягащата ролка и удари - разглобих я /не ме питайте как - боксер мотор, няма къде да бръкнеш/ пораженията криви клапани на 3ти цилиндър,водач на пърчета и малко отбелязало се на буталото/което аз пренебрегнах/ следваше шлайф на глава смяна на водач, припасване на клапани. Дотук добре оправих главата и я монтирах - тръгна баща ми но разправяше че колата върви като на 3 цилиндъра
И тогава този майстор ми каза -момче като се удари клапана в челото на буталото сигментите ги запресова - свалих буталото и сегмента /1вия компресионен го избивах със секач,втория малко по лесно/ТОЙ беше прав
ново бутало нови сегменти и нещата заспаха. Та мисълта ми по темата е не позволявай да удари, защото никой с 100% гаранция не може да ти каже дали ще удари или не. Сменявай си ремъка редовно и го проверявай за омъсляване. Това е от мен





-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На служебната Джета 1,6 карбуратор,75к.с.86 год.(не помня обозначението на мотора) имаше лепенка която символизира че буталото и клапана не се удрят.Лично на мен ми се случи да скъса ремък заради блокирала ролка и нямаше абсолютно никакви лоши последици от това.Ta...има и двигатели със "защита",ако може така да се нарече.
- vakme
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това дали се посрещат зависи само от защитата на клапаните ( буталата имат изрязани отсечен под наклон улей когато има такава защита ). КР със сигурност няма защото това рязане във обема на буталото уголемява горивната камера, компресията пада и не е бегачка
Дизелите го имат по подразбиране, но за 2ки не съм сигурен.
Така че, с КР съм убеден че става салатка вътре

Дизелите го имат по подразбиране, но за 2ки не съм сигурен.
Така че, с КР съм убеден че става салатка вътре

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта