Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
nickarsow
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот nickarsow » Вто 27 окт 2020 16:36


Здравейте момци,
След ровене във форума не открих подобна тема. Ако съм пропуснал, предварително се извинявам.
От известно време имам следния проблем:
Студено време. Палене от раз. Преди оборотите отиваха към 1800 и постепенно падаха със загряването на двигателя.
Сега са около 1000 и се усеща прекъсване. Ако подам газ и ги вдигна над 2000, прекъсването леко се усеща за около 20-30 секунди,
след, което двигателя се успокоява и стои на 1800, спадайки оборотите бавно със загряването.
Моля предположете къде може да е проблема и какво да проверя?

Поздрави
Арсов




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2024
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat B4
Двигател: ABS 1994
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот vladtod® » Вто 27 окт 2020 18:45


Проверил дистрибутор, кабели , свещи , центровка.


nickarsow
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот nickarsow » Вто 27 окт 2020 20:04


Да, проверени кабели на свещите, дистрибуторна капачка, палец, вакуум, вакуумни маркучета и т.н. Проблема е, че след около примерно 30 секунди до минута на принудително по-високи обороти, нещата си идват на мястото и двигателя почва да пее.
Предчувствам, че е нещо свързано с вакуумния смукач......


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 17308
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот stefan4o » Вто 27 окт 2020 20:27


nickarsow написа:Предчувствам, че е нещо свързано с вакуумния смукач......

По-скоро да. Термоампула ли се казваше за тоя карбуратор...


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 885
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот anrus » Вто 27 окт 2020 20:39


Провери вакуумната магистрала, отговаряща за въздушната клапа. Вероятно имаш напукани в краищата маркучета.


nickarsow
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот nickarsow » Вто 27 окт 2020 20:46


Всички маркучета са сменени с нови силиконови.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7389
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот muns61 » Вто 27 окт 2020 20:47


И разкарарай този карбуратор, щото ако е термоампулата, няма да ти хареса цената ѝ.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 17308
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот stefan4o » Вто 27 окт 2020 21:04


Е, стига де, Ники... Екстра си е карбураторът. Дали в Златен Меркурий не ги правеха тез детайли?


nickarsow
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот nickarsow » Вто 27 окт 2020 21:16


Адаш, какъв карбуратор да сложа - Weber 32/34 DMTL ?
Наблизо има една голяма автоморга, та ще пробвам първо да сменя ампулата с друга и тогава окончателно ще реша.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1825
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот beuchat » Вто 27 окт 2020 21:30


Ладов.Има тема в раздел Силов тунинг,може да я погледнеш.Моя съвет е да си караш така.Вече ако нацяло се скапа карбураторът може да мислиш за ремонт или смяна.


nickarsow
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот nickarsow » Сря 18 ное 2020 12:19


Здавейте отново!
Разбрах от къде идва проблема - дефектирала вакуум ампула ( онази черната с дългата ос и двата щуцера ).
Смених я с нова и работата при студен двигател заспа.
Отвори се обаче нов проблем - не мога да вдигна оборотите на празен ход при загрят двигател.
Стоят си на 800. Пробвах с жигльора за СО газовете, с винта на триточковия вакуум, почистих всички дюзи със спрей за карбуратори.....не мърдат от 800 и това си е.
Някакви идеи?

Поздрави
Арсов


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 17308
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот stefan4o » Сря 18 ное 2020 12:38


Има винт за оборотите. Защо си бъзикал винта за сместа.
Тресе ли на 800 об? За какъв дявол ще ги вдигаш?
http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka- ... -12-5.html


nickarsow
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот nickarsow » Сря 18 ное 2020 22:35


Пипах винта за СО-то, защото и той, според английския менюал променя оборотите. Но не се притеснявай, аз имам маркировка и меря брой обороти и дълбочина на винта с шублер. Върнах си го на мястото.
По отношение на винта на триточковия вакуумен регулатор, дори до пълно завиване, оборотите не се вдигат.
Няма осезаемо тресене при 800 оборота, но усещам, че двигателя се мъчи...буквално, ако го натоваря с вентилатора на парното или радиото и ще клекне.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 17308
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот stefan4o » Сря 18 ное 2020 22:40


Пробвай от този винт, който подпира пневматиката за смукача. Реално посредством него се притваря дроселовата клапа, като загрява моторът. Няма начин да не може да се пипне дроселовата клапа да седи малко по-отворена - реално това ти вдига оборотите.
И друго - центровка на запалителната система как е? Посредством нея се променят също нещата. Ако предварението е под оптималния ъгъл, мисля, че се получава точно този ефект, като при теб.
Прикачени файлове
3-35.jpg
3-35.jpg (23.21 KиБ) Видяна 525 пъти


nickarsow
Мнения: 26
Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен

Мнениеот nickarsow » Сря 18 ное 2020 22:52


Хм, за центровката не се бях сетил, защото разчитам на това, че е с Hall датчик и не може да се разцентрова особено.
Май ще се наложи да ида на стенд. Винт 1 от снимката е все още с боя и не съм го пипал никога. Оборотите са 800 при включени къси светлини.
Имам и една лична молба - ако е възможно да измериш с шублер колко е потънал твоя винт на регулатора за сместа....просто да съм спокоен, че е там, където трябва да е.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта