въпрос за тунинг на афт (не е точно тунинг ама айде)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

въпрос за тунинг на афт (не е точно тунинг ама айде)

Мнениеот nasodotcom » Вто 05 юни 2007 1:21


Не знам дали е за този раздел темата, ама ако някой реши да я премести. Понеже обмислям покупката на кола с двигател афт искам да питам следното някои по-запознат с конкретния проблем:
гледам в доппел-воббер и вагкат.ком, че блока и главата на двигателите AFT и AGG(съответно и 2Е), са под еднакъв номер, само че има разлика в буталата и вала съответно(предполагам, иначе как ще се увеличи обема :roll: ). Идеята ми е МОЖЕ ли на скорости, колектори, електроника и евентуално глава(не съм запознат еднакви ли са, въпреки, че така пише) да се сложи блок от двигател 2Е или АГГ и съответно обема да се увеличии???и има ли разлика изобщо между 2Е и АГГ в нещо друго освен в инжекциона(симос и дигифант)?




Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Вто 05 юни 2007 5:48


Колега аз съм с АFT не мога да ти помогна но ще следя темата че ми стана интересно :) ако излезе нещо може и аз да се замисля :)


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 05 юни 2007 6:58


еми ако блоковете са еднакви, защо ще го сменяваш? по-скоро биелите са по-къси при 2.0 моторите и от там идва увеличения обем....ако бъркам поправете ме, не съм сигурен.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 05 юни 2007 7:42


Ludia написа:еми ако блоковете са еднакви, защо ще го сменяваш? по-скоро биелите са по-къси при 2.0 моторите и от там идва увеличения обем....ако бъркам поправете ме, не съм сигурен.

Мисля че бъркаш, за по голямия обем е различен коляновия вал - с по голям ход е- с по големи гърбици- т.е. за да постигнеш още 14 коня трябва да смениш бутала,сегменти, и колянов, вероятно и разпределителен вал, колекторите специално всмукателния пак е различен и инжекцията е друга. Та въпроса е за 14 коня заслужава ли си????


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Вто 05 юни 2007 10:20


Ебаси ремонта за 14 конски сили - и то я ги постигнеш, я не - знае ли се :?: Карай си така - не си струва усилията, парите, пък и риска :arrow:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Вто 05 юни 2007 10:52


Не съм гледал каталожните номера но според мен има някаква грешка няма как да са еднакви при условие че AFT е с диаметър на буталото 81мм а пък 2Е е с диаметър 82,5мм. По-скоро можеш да направиш както някои хора от форума правят с 1,6 двигателите от Голф 2 - слагаш колянов вал, бутала и биели от 1,8 (РВ, PF, GZ, EV, RD). Като гледам стандартно AFT-то е със степен на згъстяване 10,5 тъй, че може след смяната да стане над 11 т.е. ще се получи нещо по-добро от нормален 1,8i двигател щото те са със степен на сгъстяване 10. От там нататък вече задължително бензин А98 или 100.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта