гледам в доппел-воббер и вагкат.ком, че блока и главата на двигателите AFT и AGG(съответно и 2Е), са под еднакъв номер, само че има разлика в буталата и вала съответно(предполагам, иначе как ще се увеличи обема
въпрос за тунинг на афт (не е точно тунинг ама айде)
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
въпрос за тунинг на афт (не е точно тунинг ама айде)
Не знам дали е за този раздел темата, ама ако някой реши да я премести. Понеже обмислям покупката на кола с двигател афт искам да питам следното някои по-запознат с конкретния проблем:
гледам в доппел-воббер и вагкат.ком, че блока и главата на двигателите AFT и AGG(съответно и 2Е), са под еднакъв номер, само че има разлика в буталата и вала съответно(предполагам, иначе как ще се увеличи обема
). Идеята ми е МОЖЕ ли на скорости, колектори, електроника и евентуално глава(не съм запознат еднакви ли са, въпреки, че така пише) да се сложи блок от двигател 2Е или АГГ и съответно обема да се увеличии???и има ли разлика изобщо между 2Е и АГГ в нещо друго освен в инжекциона(симос и дигифант)?
гледам в доппел-воббер и вагкат.ком, че блока и главата на двигателите AFT и AGG(съответно и 2Е), са под еднакъв номер, само че има разлика в буталата и вала съответно(предполагам, иначе как ще се увеличи обема
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ludia написа:еми ако блоковете са еднакви, защо ще го сменяваш? по-скоро биелите са по-къси при 2.0 моторите и от там идва увеличения обем....ако бъркам поправете ме, не съм сигурен.
Мисля че бъркаш, за по голямия обем е различен коляновия вал - с по голям ход е- с по големи гърбици- т.е. за да постигнеш още 14 коня трябва да смениш бутала,сегменти, и колянов, вероятно и разпределителен вал, колекторите специално всмукателния пак е различен и инжекцията е друга. Та въпроса е за 14 коня заслужава ли си????
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
Flatmo
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Не съм гледал каталожните номера но според мен има някаква грешка няма как да са еднакви при условие че AFT е с диаметър на буталото 81мм а пък 2Е е с диаметър 82,5мм. По-скоро можеш да направиш както някои хора от форума правят с 1,6 двигателите от Голф 2 - слагаш колянов вал, бутала и биели от 1,8 (РВ, PF, GZ, EV, RD). Като гледам стандартно AFT-то е със степен на згъстяване 10,5 тъй, че може след смяната да стане над 11 т.е. ще се получи нещо по-добро от нормален 1,8i двигател щото те са със степен на сгъстяване 10. От там нататък вече задължително бензин А98 или 100.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта
