:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

мисля че загравя голф 2 1.6 карб.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

мисля че загравя голф 2 1.6 карб.

Мнениеот lambi » Вто 29 май 2007 15:04


повече от необходимото,паля я сутрин стрелката на таблото отива до лампата,там се задържа известно време ако я покарам с около 90-100 км.подминава лампата и се включва перката,след това ако я пусна по енерция за около 5 мин стрелката отива на лампата и перката спира.вчера я карах 180 км.извън градско и перката постоянно бе6е включена само по баир на долу стрелката отиваше на лампата.незнам това нормално ли е или имам някакъв проблем,заради това смених термостата ама проблема не се реши.благодаря предварително




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 29 май 2007 15:37


нямаш основание да се притесняваш. :wink:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 29 май 2007 17:15


с колко степени ти е перката, ако е с две си провери първата скорост на перката и/или смени датчика.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 29 май 2007 18:09


Датчика и термо-резистивния уред в таблото с годините почват да отчитат по-малко. Не трябва да се забравя и този факт.


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Вто 29 май 2007 18:32


с 2 степени ми е перката,но мисля че работи само на 1 ва,или поне по оборотите така приценявам


Bakalov_gp
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дряново

Мнениеот Bakalov_gp » Пет 01 юни 2007 17:21


Аз имам подобен проблем с Джета 2 1,6 карб.
При спокойно каране (около 2000 об на 4-та, ок.75-80 км/ч) загрява повече отколкото при повече газ. Не ми се случва винаги, но често ми изхвърля пара от казанчето и това е при положение, че не се е включвала перката, или аз не съм забелязвал. При изхвърляне на пара и спиране като дам контакт не се включва перката, а и при движение не съм я чувал.
Капачето на разширителния съд е сменено преди 1 месец. Има ли много ментета и как да разбера бива ли го?
Карам на газ и скоро смених входящия (долния) маркуч на изпарителя. При това предполагам е вероятно да има въздух в системата. Преди тази смяна бащата не е имал проблеми с водата. Как се обезвъздушава?
Аз наливам вода до черта минимум при студен двигател, така добре ли е или да налея до максимума?
Иначе карам на газ, харчи около 8 (4 скорости) и двигателя работи добре.

Мерси за отговора предварително


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пет 01 юни 2007 18:31


И според мен трябва да си прегледате датчика и степените на вентилатора но първо идете да ви направят промивка на водната магистрала - нямате си на идея кви гадости излизат - обикновената смяна на антифриза не ги чисти.....


Bakalov_gp
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дряново

Мнениеот Bakalov_gp » Пет 01 юни 2007 18:48


Ами ще пробвам първо да налея вода догоре да видя дали ще прави балончета за да изключа възможността прецакана гарнитура. После може да сложа старата капачка да пробвам с нея. А иначе скоро май няма да имам възможност да я закарам на майстор. Освен ако не успея да я запаля пак (гасне 2 сек след палене), май е от алармата и не ми пуска бензин. Ама като сменя акумулатора ще си играя че тоя не го бива.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Пет 01 юни 2007 19:57


Колега провери дали при загрял двигател като отвиеш капачката има налягане в охладителната система,на един приятел голфа му правеше подобни магарий, Най на кря останови че е започнал да го први като е сменил капачката на разширителният съд защото загубил оригиналната , пробвал дали има налягане и се оказало че няма ,след това с купил втора употреба истинска и проблема се оправил.


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот rojo » Съб 02 юни 2007 9:27


Bakalov_gp написа:...При изхвърляне на пара и спиране като дам контакт не се включва перката, а и при движение не съм я чувал.
Капачето на разширителния съд е сменено преди 1 месец. Има ли много ментета и как да разбера бива ли го?
Карам на газ и скоро смених входящия (долния) маркуч на изпарителя. При това предполагам е вероятно да има въздух в системата.
...Как се обезвъздушава?
Аз наливам вода до черта минимум при студен двигател, така добре ли е или да налея до максимума?
...

Перката се включва, когато охлаждането от големия кръг не е достатъчно независимо дали работи двигателя, дали си на контакт, или колата е в покой. Ако никога не ти се включва, това не е добре.
За обезвъздушването на охладителната система - знам, че тя сама се обезвъдушава, когато колата е загряла. Когато смених антифриза, точно от това обезвъздушаване 1-2 пъти доливах по малко следващите дни, докато всичко си дойде на мястото.
За нивото на течността - между мин и макс е най-добре. И под мин (когато имах теч) колата ми не загрява. Майстора ми е казвал, че и над макс да налея, няма да имам проблем. Просто дръж течността в посочените граници ;).


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 02 юни 2007 10:26


MobilLife написа:И според мен трябва да си прегледате датчика и степените на вентилатора но първо идете да ви направят промивка на водната магистрала - нямате си на идея кви гадости излизат - обикновената смяна на антифриза не ги чисти.....

много е прав е колегата...аз изхвърлих радиаторчето на парното и радиатора на охладителната система заради запушване от присадка против теч......и да се промият може да не стане,защото като си отмие присадката почва да тече по-силно и отпреди присадката.....
Ей, не слагайте присадки против теч защото лошо ви се пише!!!!!


Bakalov_gp
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дряново

Мнениеот Bakalov_gp » Съб 02 юни 2007 22:35


Ами моята старата капачка е в колата, ще взема пак нея да сложа. Не знам как се е държала тя, защото колата я имам от 1 месец и бащата я е сменил, по-скоро профилактично. Налягане има, при подаване на малко газ пръска здраво. А на около 1200 оборота как трябва да е - да тече равномерно ли?


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: мисля че загравя голф 2 1.6 карб.

Мнениеот kokovas » Нед 03 юни 2007 1:20


lambi написа:повече от необходимото,паля я сутрин стрелката на таблото отива до лампата,там се задържа известно време ако я покарам с около 90-100 км.подминава лампата и се включва перката,след това ако я пусна по енерция за около 5 мин стрелката отива на лампата и перката спира.вчера я карах 180 км.извън градско и перката постоянно бе6е включена само по баир на долу стрелката отиваше на лампата.незнам това нормално ли е или имам някакъв проблем,заради това смених термостата ама проблема не се реши.благодаря предварително

предишната ми кола беше голф2 1.6 карб. и латото ми загряваше по същия начин(зимата не) въпреки че карах на газ(на бензин мисля че по бързо загрява.....така че мисля че е нормално...провери си все пак дали ти отваря 2-рия кръг.....и щом перката ти се включва,според мен няма място за притеснение...


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Сря 06 юни 2007 17:29


Колега не дали цирколира водата а като отвиеш капачката дали съска, по вапроса с малак голям крък штом вкл. перката термостата отваря датчика е на радятора,друг е въпроса на колко градуса отваря термостата.


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 07 юни 2007 9:25


Е все пак да не забравяме че има и датчик на карбуратора.
Моя е прецакан и перката се включва и на загаснал двигател .
Но в случая на колегата мисля че всичко си му е ОК.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 63 госта