
мисля че загравя голф 2 1.6 карб.
мисля че загравя голф 2 1.6 карб.
повече от необходимото,паля я сутрин стрелката на таблото отива до лампата,там се задържа известно време ако я покарам с около 90-100 км.подминава лампата и се включва перката,след това ако я пусна по енерция за около 5 мин стрелката отива на лампата и перката спира.вчера я карах 180 км.извън градско и перката постоянно бе6е включена само по баир на долу стрелката отиваше на лампата.незнам това нормално ли е или имам някакъв проблем,заради това смених термостата ама проблема не се реши.благодаря предварително
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дряново
Аз имам подобен проблем с Джета 2 1,6 карб.
При спокойно каране (около 2000 об на 4-та, ок.75-80 км/ч) загрява повече отколкото при повече газ. Не ми се случва винаги, но често ми изхвърля пара от казанчето и това е при положение, че не се е включвала перката, или аз не съм забелязвал. При изхвърляне на пара и спиране като дам контакт не се включва перката, а и при движение не съм я чувал.
Капачето на разширителния съд е сменено преди 1 месец. Има ли много ментета и как да разбера бива ли го?
Карам на газ и скоро смених входящия (долния) маркуч на изпарителя. При това предполагам е вероятно да има въздух в системата. Преди тази смяна бащата не е имал проблеми с водата. Как се обезвъздушава?
Аз наливам вода до черта минимум при студен двигател, така добре ли е или да налея до максимума?
Иначе карам на газ, харчи около 8 (4 скорости) и двигателя работи добре.
Мерси за отговора предварително
При спокойно каране (около 2000 об на 4-та, ок.75-80 км/ч) загрява повече отколкото при повече газ. Не ми се случва винаги, но често ми изхвърля пара от казанчето и това е при положение, че не се е включвала перката, или аз не съм забелязвал. При изхвърляне на пара и спиране като дам контакт не се включва перката, а и при движение не съм я чувал.
Капачето на разширителния съд е сменено преди 1 месец. Има ли много ментета и как да разбера бива ли го?
Карам на газ и скоро смених входящия (долния) маркуч на изпарителя. При това предполагам е вероятно да има въздух в системата. Преди тази смяна бащата не е имал проблеми с водата. Как се обезвъздушава?
Аз наливам вода до черта минимум при студен двигател, така добре ли е или да налея до максимума?
Иначе карам на газ, харчи около 8 (4 скорости) и двигателя работи добре.
Мерси за отговора предварително
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дряново
Ами ще пробвам първо да налея вода догоре да видя дали ще прави балончета за да изключа възможността прецакана гарнитура. После може да сложа старата капачка да пробвам с нея. А иначе скоро май няма да имам възможност да я закарам на майстор. Освен ако не успея да я запаля пак (гасне 2 сек след палене), май е от алармата и не ми пуска бензин. Ама като сменя акумулатора ще си играя че тоя не го бива.
Колега провери дали при загрял двигател като отвиеш капачката има налягане в охладителната система,на един приятел голфа му правеше подобни магарий, Най на кря останови че е започнал да го први като е сменил капачката на разширителният съд защото загубил оригиналната , пробвал дали има налягане и се оказало че няма ,след това с купил втора употреба истинска и проблема се оправил.
Bakalov_gp написа:...При изхвърляне на пара и спиране като дам контакт не се включва перката, а и при движение не съм я чувал.
Капачето на разширителния съд е сменено преди 1 месец. Има ли много ментета и как да разбера бива ли го?
Карам на газ и скоро смених входящия (долния) маркуч на изпарителя. При това предполагам е вероятно да има въздух в системата.
...Как се обезвъздушава?
Аз наливам вода до черта минимум при студен двигател, така добре ли е или да налея до максимума?
...
Перката се включва, когато охлаждането от големия кръг не е достатъчно независимо дали работи двигателя, дали си на контакт, или колата е в покой. Ако никога не ти се включва, това не е добре.
За обезвъздушването на охладителната система - знам, че тя сама се обезвъдушава, когато колата е загряла. Когато смених антифриза, точно от това обезвъздушаване 1-2 пъти доливах по малко следващите дни, докато всичко си дойде на мястото.
За нивото на течността - между мин и макс е най-добре. И под мин (когато имах теч) колата ми не загрява. Майстора ми е казвал, че и над макс да налея, няма да имам проблем. Просто дръж течността в посочените граници

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
MobilLife написа:И според мен трябва да си прегледате датчика и степените на вентилатора но първо идете да ви направят промивка на водната магистрала - нямате си на идея кви гадости излизат - обикновената смяна на антифриза не ги чисти.....
много е прав е колегата...аз изхвърлих радиаторчето на парното и радиатора на охладителната система заради запушване от присадка против теч......и да се промият може да не стане,защото като си отмие присадката почва да тече по-силно и отпреди присадката.....
Ей, не слагайте присадки против теч защото лошо ви се пише!!!!!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дряново
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: мисля че загравя голф 2 1.6 карб.
lambi написа:повече от необходимото,паля я сутрин стрелката на таблото отива до лампата,там се задържа известно време ако я покарам с около 90-100 км.подминава лампата и се включва перката,след това ако я пусна по енерция за около 5 мин стрелката отива на лампата и перката спира.вчера я карах 180 км.извън градско и перката постоянно бе6е включена само по баир на долу стрелката отиваше на лампата.незнам това нормално ли е или имам някакъв проблем,заради това смених термостата ама проблема не се реши.благодаря предварително
предишната ми кола беше голф2 1.6 карб. и латото ми загряваше по същия начин(зимата не) въпреки че карах на газ(на бензин мисля че по бързо загрява.....така че мисля че е нормално...провери си все пак дали ти отваря 2-рия кръг.....и щом перката ти се включва,според мен няма място за притеснение...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта