проблем съединител

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lazarlachev
Мнения: 182
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем съединител

Мнениеот lazarlachev » Пон 11 юни 2007 8:54


та значи колеги вчера се опитах по един доста голям наклон да вкарам колата със заден, по едно време замириса яко на феродо. а пък сутринта като тръгнах колата не искаше да трагне само на съединител без газ а това никога не го е правила.помагайте от какво можв да е това ?




Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Пон 11 юни 2007 10:04


Е, погледнато реално - това че е замирисало яко на феродо не е толкова фатално - нормално е когато съединителя е под голямо напрежение. Това пък, че не можеш да тръгнеш от място само със съединител без газ - също не би трябвало да те притеснява кой знае колко - съединителя също има износване, както знаеш :) В един момент ще трябва да почнеш да натискаш и газта като тръгваш :)


Потребителски аватар
lazarlachev
Мнения: 182
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lazarlachev » Пон 11 юни 2007 10:19


колега аз винаги си тръгвам с газ но просто ми направи впечатление че тази сутрин не искаше да тръгне без газ.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 11 юни 2007 10:56


при натоварването и изпушването освен изтгриването повъхността на феродото леко се е препекла-респективно няма това сцепление като преди...ако не си го изтрил много след известно каране променения слой ще отпадне и е възможно частично да се подобри работата(само теоритизирам...като хипотеза).....ако обаче феродото ти е здраво препечено....забрави.....сменяй...


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Пон 11 юни 2007 11:09


Да, по-добре само феродо навреме - отколкото комплект - след време :) Въпреки, че по дебелите книги съветват да се сменя целия комплект, всеки път за оптимален перформънс :)


Потребителски аватар
lazarlachev
Мнения: 182
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lazarlachev » Пон 11 юни 2007 14:38


мерси за инфото колеги , значи ще сменям феродото на съединителя,а жилото също ли да го сменям.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 11 юни 2007 14:49


lazarlachev написа:мерси за инфото колеги , значи ще сменям феродото на съединителя,а жилото също ли да го сменям.

Не.Щом така и така ще отваряш съединителя вижте с майстора в какво състояние са притискателя и лагера.Може да смениш и лагера заедно с феродовия.


Потребителски аватар
lazarlachev
Мнения: 182
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lazarlachev » Пон 11 юни 2007 15:32


а колко пари е тоя феродов диск.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 11 юни 2007 15:53


lazarlachev написа:а колко пари е тоя феродов диск.

Силно зависи от марката.Между 40-80 лв за добър.
Твоят е на 190мм диаметър,да си знаеш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта